Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anke_e schreef:bij de dichtstbijzijnde vereniging ben je wel KNHS lid en bij de iets verdere vereniging niet?
Officieel als je lid bij een vereniging wordt moet je ook KNHS lid worden i.v.m. verzekeringen.
dan even over je keuze:
als het regent ga je (neem ik aan) niet stappens naar de binnenbak, anders ben je al nat voordat je droog kunt rijden. dus je moet de auto toch starten om erheen te gaan. Ik zou kijken bij welke vereniging je meer gevoel hebt en wat de eisen zijn van je lidmaatschap(helpen met concoursen, bak slepen, mest opruimen, kantinedienst of andere vrijwillige taken).
ik zelf zit bij RV waar we geen eigen binnenbak hebben. dus bij heel slecht weer rij ik bij me privé-instructeur in de binnenbak. bij lang aanhoudende sneeuw/vorst. zet ik me paard daar in pension en kan ik elke dag rijden.
snorkel1986 schreef:Kan je daar geen sleutel lid worden dan ? Dus geen les geen gedoe alleen bak gebruik? Kan bij ons wel namelijk
nontie schreef:Woont er niet een particulier vlakbij in de buurt met een binnenbak waar je wel tegen vergoeding af en toe binnen kan rijden? Dus wel per keer betalen?
BernetteO schreef:Anke_e, bij beide verenigingen betaal ik afdracht aan de KNHS.
anke_e schreef:BernetteO schreef:Anke_e, bij beide verenigingen betaal ik afdracht aan de KNHS.
oke, gelukkig voor € 20 moet je de ellende niet willen(mocht er iets gebeuren)
lastige keuze..
je zou eens bij de lessen kunnen gaan kijken. zo leer je de mensen kennen van de RV. misschien maakt dat de keuze makkelijker.
hoe vaak rij je nu in de week? is jouw buitenbak wel goed te berijden of is deze snel nat na een regenbui?
houden de verenigingen ook nog wedstrijd in de binnenbak? misschien dan meenemen hoe vaak. niet dat je om het weekend bijv. maar kunt rijden.
misschien dat je zo een schatting kunt maken hoe vaak je kunt/wilt rijden.
anke_e schreef:oke, het is dus geen tijdelijk probleem(bedoel met dit slechte/natte weer).. Je gebruikt de bak dus het hele jaar door.
misschien het tarief delen door 52 weken. zodat je per week kunt kijken wat het kost. hoe vaker je in de week gaat hoe goedkoper het is![]()
indicatie: ik betaal per keer €7 bakhuur(dit is incl. licht). mijn kosten per jaar bij 1x in de week huren €364.
LadyMadonna schreef:anke_e schreef:bij de dichtstbijzijnde vereniging ben je wel KNHS lid en bij de iets verdere vereniging niet?
Officieel als je lid bij een vereniging wordt moet je ook KNHS lid worden i.v.m. verzekeringen.
Welke verzekeringen?
LadyMadonna schreef:Dus alleen dekking bij blijvend invalide of overlijden....
Staat nergens dat dit verplicht is. Alleen als je lid bent van de knhs, ben je automatisch verzekerd