Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thats_Me schreef:Ik zou als het kan gewoon even de nacht afwachten. Morgen zou het vooral heel erg veel gaan regenen. Zowieso is het zo verandelijk dat het moeilijk in te schatten is hoe het weer er over een paar uur uitziet op dit moment.
Jinte schreef:De combi is een alfa Romeo gulieta met een 1,5 paards trailer.
Yvank_ schreef:Het valt nu zelf reuze mee met de wind! Net nog de trailer naar huis gehaald (zonder paard) niks geen last hoor. Voor morgen windkracht 4 dan is het helemaal geen probleem. En ik zit in het noorden waar het harden schijnt te waaien dan de rest van NL
Sonja schreef:Jinte schreef:De combi is een alfa Romeo gulieta met een 1,5 paards trailer.
Die heb je met verschillende motorinhoud. Wat heb je er in liggen?
Met bv een 1.4 motortje erin zou ik het persoonlijk überhaupt niet doen, dan heb je echt niks bij te zetten als de combi even niet lekker ligt, en dat met regen en wind.
Hilary schreef:En wat voor paard heb je er dan in staan? Want een Shet is toch wel even anders als een kwpn'er van 600+ kg
Ik zou morgen gewoon even afwachten. Wie weet hebben alle weersvoorspellers het wel mis en is het morgen 15 graden, stralende zon en windstil (*droomt lekker verder*)
Yvank_ schreef:De weervoorspellers voorspellen helemaal geen harde wind morgendus daar kan het al niet aan liggen.