Bestelling nog steeds niet geleverd...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liannetje86

Bestelling nog steeds niet geleverd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-15 23:18

Ik zit met een probleempje... Of nouja, probleempje, heb ondertussen al een andere deken.

3 weken geleden heb ik een deken besteld, op de site stond levertijd 1-5 werkdagen. Deken dus daar besteld. Krijg ik een mail dat het nog wel 3 weken zou duren voordat de deken er uiteindelijk was.

Vandaag dacht ik er weer aan, dus ik dacht "ik stuur ze even een mailtje".. Nu zie ik dezelfde deken op dezelfde site staan, maar een euro of 15 goedkoper en levertijd binnen 1-5 werkdagen.

Is het heel stom om de deken die ik heb besteld te annuleren en dezelfde deken weer te bestellen, maar dan goedkoper? Als ik andere sites moet geloven zie ik 1-5 werkdagen staan (terwijl dat 22 december op andere sites staat en op sommige sites staat zelfs februari 2016 pas weer geleverd) Dus vraag me af of ze hem uberhaubt hebben/binnenkort binnen krijgen...

Of staat dat heel stom? Het is maar 15 euro, maar gewoon het idee.. Bewust daar besteld omdat er daar nog niet "uitverkocht" "niet leverbaar" of "Leverbaar over x aantal weken" stond, en ik alsnog weken kan wachten op die deken. (Baal er gewoon van, want als ik dit had geweten, had ik hem ergens anders gehaald :') maar nu staat ie op die site ook nog eens een stuk goedkoper...)

Wat zouden jullie doen?

BigOne

Re: Bestelling nog steeds niet geleverd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:24

Gewoon annuleren en opnieuw bestellen, wel heel vreemd dat je hem nu nog niet hebt als hij wel weer op de site staat.

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-15 23:29

Ja, dat was dus ook mijn gedachten... Heb er steeds minder vertrouwen in, want moet wel vooraf betalen.... Misschien toch van te voren even mailen :') (Heb wel reviews en alles nagelezen van de website en alles, kreeg ook netjes een mailtje...) Maar baal er gewoon zo van... Zitten zoeken waar ik hem het snelst zou hebben ;) en dan nog een andere deken kunnen bestellen voor tijdelijk...

Maar ik ben dan weer zo'n muts die denkt "dat staat zo stom" :P

Zie nu ook op de site staat dat maat M tijdelijk uitverkocht is en in februari pas weer geleverd gaat worden... Ga nu sowieso maar eens even mailen ;) hadden ze wel even mogen laten weten als dat ook voor mij zo geld... Want als ik hem dan zonder korting wel binnen een week heb, zeg ik prima ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:31

Lijkt me dat dit toch gewoon even te bespreken moet zijn? De prijs is tenslotte van NU en ze kunnen ook NU pas leveren...

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-15 23:36

Heb net even gemaild... Ben heel benieuwd... Op de site staat nu dat de M niet leverbaar is, pas in februari... Dat hadden ze (als het zo is) ook wel even mogen zeggen :') Dus even gevraagd of ze al wat meer wisten over de levertijd...

(Officieel heb ik natuurlijk een koopovereenkomst dat ik het deken voor die prijs afneem ;) dus denk niet dat ik automatisch de korting zal krijgen.. maar er netjes naar vragen heb ik nu wel gedaan :p)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 08:34

ED -> TAO

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 08:41

Officieel heb je een deken op afstand gekocht, dus zelfs als je hem niet meer kan annuleren, kan je hem na ontvangst retour zenden. Dan kost het je hooguit 1 keer verzendkosten, dus dan ben je alsnog goedkoper uit.

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-15 10:32

Haha klopt ja... Want dan gelden die regels...

Maar ben nu wel heel benieuwd of ik hem deze week dan krijg, of dat ik echt moet wachten op februari. Hoor het denk ik maandag wel hoop ik. Dat is gewoon te lang, dan moet ik een andere oplossing gaan zoeken.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 10:54

gewoon mailen dat je dat gesignaleerd hebt.
Ik heb dat met motorkoffers gehad.
Besteld en betaald en toen ze kwamen zat er een binnentas niet bij die wel op de site stond.
op de site stond toen ineens 15% korting op de koffers die ik ook besteld had.
Gemaild dat als ik dat geweten had ik wel een dag gewacht had met bestellen of ik aanspraak kon maken op de korting.
Kreeg ik terug dat dat niet ging dat de leverancier nu pas de korting gaf.
Teruggemaild dat ik dan de hele kluit wel terug kan sturen ivm niet tevreden met product en alsnog een nieuwe bestelling te plaatsen, betekend werk voor mij en werk voor jullie.......
kreeg meteen antwoord dat ik 15% teruggestort kreeg :P

Soms moet je gewoon brutaal zijn om te krijgen waar je recht op hebt O:)

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 11:05

Annuleren lijkt me niet nodig, denk dat een mailtje met de vraag om de nu geldende korting toe te passen ook wel voldoende zal zijn. Hopelijk is hij alleen wel eerder dan februari leverbaar..

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-15 11:16

Ik vind het dan ook altijd zo 'brutaal" aan de andere kant is het stom om het niet te doen ;) Maar voelt soms beetje dubbel. Als ze hem al geleverd hadden, was het ook geen probleem geweest.. Dan had ik hooguit gedacht "Jammer!" ;)

Haha dat hoop ik ook, anders betaal ik nog liever het hele bedrag als ik hem volgende week heb :')

Ben heel benieuwd.... Want op andere sites lees ik ook heel vaak die medio februari... Wacht geduldig af... (of nouja, kijk rond of ie nu wel ergens te koop staat in de goede maat :'))