3 weken geleden heb ik een deken besteld, op de site stond levertijd 1-5 werkdagen. Deken dus daar besteld. Krijg ik een mail dat het nog wel 3 weken zou duren voordat de deken er uiteindelijk was.
Vandaag dacht ik er weer aan, dus ik dacht "ik stuur ze even een mailtje".. Nu zie ik dezelfde deken op dezelfde site staan, maar een euro of 15 goedkoper en levertijd binnen 1-5 werkdagen.
Is het heel stom om de deken die ik heb besteld te annuleren en dezelfde deken weer te bestellen, maar dan goedkoper? Als ik andere sites moet geloven zie ik 1-5 werkdagen staan (terwijl dat 22 december op andere sites staat en op sommige sites staat zelfs februari 2016 pas weer geleverd) Dus vraag me af of ze hem uberhaubt hebben/binnenkort binnen krijgen...
Of staat dat heel stom? Het is maar 15 euro, maar gewoon het idee.. Bewust daar besteld omdat er daar nog niet "uitverkocht" "niet leverbaar" of "Leverbaar over x aantal weken" stond, en ik alsnog weken kan wachten op die deken. (Baal er gewoon van, want als ik dit had geweten, had ik hem ergens anders gehaald
maar nu staat ie op die site ook nog eens een stuk goedkoper...)Wat zouden jullie doen?
en dan nog een andere deken kunnen bestellen voor tijdelijk...