Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Casarell schreef:Deze kan je vast maken aan de insulators (staldekens) dus.. en als onderdeken gebruiken.
Of het ook aan de liner kan weet ik niet..
http://www.paardendrogist.nl/product/11 ... 880?v=True
Had zelf een insulator als onderste deken, en daar bovenop een outdoordeken met liner..
petitparis schreef:ik denk niet dat het linersysteem bestaat met hals.
k heb ook alleen maar Horsewaredekens, maar vind de 150grams gevulde hals meer dan voldoende. Deze gaat zelfs alleen maar op als het overdag ook vriest.
Jooliieen schreef:Casarell schreef:Als de bevestiging hetzelfde is, zie ik geen probleem..
Ik heb helaas geen halsbevestiging op mijn rambo onderdeken zitten.
Dorine92 schreef:Je hoeft geen halsbevestiging op je ONDERdeken te hebben. Je kunt een hals met vulling kopen. Die is dan waterdicht en kun je aan je regendeken vastmaken. Daar zitten namelijk (tenminste wel bij mijn rambo) per kant 3 bevestigingsgleuven, waarvan je er eentje gebruikt voor je onderdeken en de andere 2 voor je hals
Mijn hals is 150 gram en dat lijkt me warm genoeg
ninne1 schreef:hummer14 schreef:
Ja die ben ik ook! Als je die neemt zou ik een maatje kleiner kopen dan de buitendeken. Die valt vrij ruim. Bij mijn komt deze deken in de zelfde maat als de buitendeken er iets onderuit.
loulou schreef:Ik heb hem en gebruik hem ook als onderdeken.
Ik zet de liners ook nooit vast trouwens. Blijven zo ook prima liggen.
Jooliieen schreef:loulou schreef:Ik heb hem en gebruik hem ook als onderdeken.
Ik zet de liners ook nooit vast trouwens. Blijven zo ook prima liggen.
Welke maat heb je? Zelfde als de buitendeken? Of maatje kleiner?
Mijn paard staat wel 12 uur per dag buiten, dus ik wil niet dat de deken er van achteren uit steekt ivm de regen. Maar te klein is ook niet fijn ivm de ruimte bij de borst. Wat is handig? Haha lastig!