Ik ben op zoek naar drie door mij gefokte shetlandpony ruinen, Diesel, Candy Boy en Dandy Boy (het kan zijn dat zij nu anders heten!).
Deze heb ik een aantal jaren door omstandigheden moeten verkopen aan mensen uit IJhorst maar met de afspraak dat ze bij mij zouden terug komen als ze ooit weg moesten. Ik heb dan ook nog de paspoorten en papieren van deze pony’s!
Nu blijkt dat ze niet meer bij diegene staan en ben ik dringend op zoek naar hun nieuwe adres! Het enige wat ik weet is dat zij waarschijnlijk naar mensen in Staphorst zijn gegaan.
Het gaat om drie shetland pony’s van ongeveer 95 cm groot. Alle drie de pony’s zijn ruin. Candy Boy is nu zes jaar oud en Dandy en Diesel zijn nu vijf jaar oud maar dat weet de nieuwe eigenaar waarschijnlijk niet omdat ze de papieren niet hebben.
Diesel is zwart met witte voetjes, Candy Boy is geheel voskleurig en Dandy Boy is voskleurig met een klein wit plekje op zijn hoofd. Aangezien ik de papieren van deze pony’s nog heb kan het zijn dat de nieuwe eigenaren hun namen niet weten. De pony’s zijn wel voorzien van een chip maar hebben dus niet de bijbehorende papieren met ze mee gekregen!
Het is voor mij heel belangrijk om in contact te komen met hun nieuwe eigenaar. Omdat ze al een tijdje in IJhorst stonden heb ik geen recente foto’s van ze. Ik zal echter wel wat oude foto’s plaatsen.
Wie kan mij helpen? Wie kent mensen met shetlandpony’s in Staphorst of omgeving die zouden kunnen voldoen aan de omschrijving?
Er is een beloning voor de gouden tip!
Alle informatie is welkom!

Dandy Boy als veulen, is nu vijf jaar.

Diesel als veulen (heeft opvallende aftekeningen, zwart met witte voetjes, zie je niet zo vaak bij een shet)