[PG] Jeniffer, Iets van Arabier, best oud,

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paardenride

[PG] Jeniffer, Iets van Arabier, best oud,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 21:08

Hallo allemaal!

Ik zoek mijn oude paard. Jeniffer.
Ze had iets van Arabier, het was zoiezo kruising.
Ze was altijd druk. Ze heeft zadeldwang. Tenminste. Als je aansingeld loopt ze overal heen.
Ze stond in biddinghuizen. Ik wil graag weten waar ze naar toe is.
Ze is goed in dressuur en voor springen was ze altijd erg druk.
Als iemand denkt dat ze haar herkent op de foto, reageer dan alsjeblieft!

Afbeelding

Afbeelding

http://i63.tinypic.com/2zix55u.jpg

http://i68.tinypic.com/23shpop.jpg

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen!

mvg, paardenride
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 24-11-15 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag toegevoegd en twee foto's in link gezet zodat topic voldoet aan regels en richtlijnen van OV

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:13

Op de eerste foto leek het even alsof ik deze merrie kende.. Maar toen ik de andere foto's zag was het haar toch niet. Gelukkig maar want dan had ik je moeten vertellen dat deze merrie niet meer in leven is. Iets van een leeftijd is wel handig. Succes met je zoektocht!

Edit: Ik zou je titel aanpassen aan de eisen van OV anders wordt je topic gesloten.

paardenride

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-15 09:27

CastaMickey schreef:
Op de eerste foto leek het even alsof ik deze merrie kende.. Maar toen ik de andere foto's zag was het haar toch niet. Gelukkig maar want dan had ik je moeten vertellen dat deze merrie niet meer in leven is. Iets van een leeftijd is wel handig. Succes met je zoektocht!

Edit: Ik zou je titel aanpassen aan de eisen van OV anders wordt je topic gesloten.

n ieder geval bedankt.

Ehmm, waar pas je je topic aan?