Ik ben sinds een tijdje de paarden hobby weer aan het oppakken. Mijn oude cap is niet meer goed en ik ben op zoek naar een nieuwe cap. Het liefste een cap van max €80-€100. Niet duurder. Ik heb een vrij normale capmaat nodig (omtrek 56 cm). Hebben jullie nog een goede tip? De caps van decathlon heb ik allemaal gepast maar deze zaten niet prettig (zakte voor de ogen of knelde op het hoofd).
Daisy_Izzy
Geplaatst: 22-11-15 21:01
Harry's horse is in die prijsklasse
blackflicka
Geplaatst: 22-11-15 21:10
Of horka ook fijne cap,ga anders naar een zaak,vertel wat je zoekt kan je rustig passen. Succes.
De goedkopere Uvex modellen vallen in die prijsklasse. Die zitten ook erg fijn en zijn van goede kwaliteit!
genja
Geplaatst: 22-11-15 21:13
Casco mistral eeg fijne caps. Ga naar een grote ruitersportzaak waar ze verschillende merken hebben om te passen welke je fijn vindt. Dit is per persoon verschillend. (En vindt je ze daar te duur kan je als je iets hebt wat fijn zit online zoeken of er ergens een aanbieding is)
Ik heb alvast op Google gekeken. Harry's horse vind ik erg mooi, horka ook wel. Zelf moet ik wel wennen aan de plastic buitenkant van de caps. Vroeger had je die niet, maar het is wel praktisch denk ik.
Mocht er nog iemand een tip hebben, graag. Binnenkort ga ik op zoek.
Ik vind Uvex echt super fijn zitten. Ik heb altijd zonder cap gereden tot ik er toch een van m'n moeder kreeg. Deze voel je niet eens zitten. Heerlijke cap.
Uvex caps vind ik ook wel mooi chimello, maar niet in de prijsklasse die ik zoek. Al is het inderdaad belangrijk dat het ook fijn zit. Hh en horka spreekt me wel aan. Bij Uvex moet ik wel een beetje aan een steekvlieg denken, met die zwarte vlakken als "ogen"