Trailer Nood voor Probleem Pony

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shar_Angel

Trailer Nood voor Probleem Pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 08:10

Lieve Bokkers,

Ik heb een verzorg pony die de trailer niet op durft. We hebben Annemarie van de Toorn en haar studenten er al bij gehad en haar en de studenten lukt het. Maar ik ben nu nog steeds niet verder...

Nu heb ik een afspraak gemaakt met 1 van haar niveau 3 studentes. Zij gaat mij begeleiden en helpen hoe ik Angel kan laden.

Nu is het punt dat bij onze 1.5 paards trailer de voorstang er niet uit kan en ik dus eigenlijk een andere trailer nodig heb. Ik betaal alles zelf met mijn baantje van de Albert Heijn dus veel geld heb ik niet :+

Ik wil Angel graag mee op stage vandaar dit verzoek..

Wie in de omgeving van Zaanstad (mag ook verder) die een trailer heb(ruime 1.5 paards maar liefst 2 paards) zou het leuk vinden om met mij en de studente Angel te begeleiden?

Ik ben bereid om een kleine vergoeding te geven. Ik kan geen 50 euro per x betalen.. het gaat om 3 x op een zondag.

Ik hoor het wel

Groetjes Sharony

Afbeelding

Houd het commentaar aardig :j

Shar_Angel

Re: Trailer Nood voor Probleem Pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 08:11

Pony staat in Assendelft!

cissy

Re: Trailer Nood voor Probleem Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 20:02

Voor niet al teveel geld zou je de voorstang kunnen (laten) aanpassen zodat de stang er voortaan wel uit kan.