Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Eef_Bam schreef:Ik zou wachten tot dit weekend. Dan wordt het ineens een stuk kouder en kan je paard de deken goed gebruiken. Nu is het nog relatief warm en je paard is gewend om met deze temperatuur zonder deken te staan.
Cas123 schreef:Eef_Bam schreef:Ik zou wachten tot dit weekend. Dan wordt het ineens een stuk kouder en kan je paard de deken goed gebruiken. Nu is het nog relatief warm en je paard is gewend om met deze temperatuur zonder deken te staan.
Bedankt voor je reactie! Dus als ik hem na het weekend opleg zou goed zijn? Het gaat nu ook weer meer de herfst/winter kant op met al die regen. Als het smorgens heeft gereden dan kan ik smiddags op een droog paard stappen..
Ess_Ramona schreef:Ik ben in september al begonnen!
Je kan nu de 100 grams er op leggen, maar dan moet je denk ik wel wat meer dekens hebben zoals een 200/300 grams deken voor als het kouder wordt
Cas123 schreef:xxVon: Mij is altijd verteld dit nooit tedoen omdat er altijd wel iets van zand mee komt. Als het heeft geregent dan zit ie helemaal ondr het zand wat tussen de haren zit. Bij het rollen heeft ie altijd zand boven op liggen
Eef_Bam schreef:Als je de deken alleen gebruikt om je paard droog te houden en je hem niet scheert kan hij gewoon heel de winter die 100 grams deken op, tenzij je merkt dat hij het echt koud krijgt.
Ik zou het niet na het weekend doen maar op zaterdag, dan wordt het ineens een stuk kouder.