Welke cap cadeau doen Kleurenkeuze

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fauvetje

Welke cap cadeau doen Kleurenkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 16:04

Hey Bokkers!

Mijn vriend heeft dringend een nieuwe cap nodig.
We zijn samen al eens naar de winkel geweest, maar toen hadden ze zijn maat niet binnen.
Ik zie heel graag bruine caps en hij vond de VIPER van BR wel wat hebben.
Afbeelding

Op zich vind ik hem ook wel mooi en praktisch, alleen het kleur bruin vind ik een beetje minder :(.
Ons tuig is volledig bruin (Roma Jump zadel en ofwel een donkerbruin hoofdstel ofwel BR tobacco).

nu zag ik deze passeren van BR en die vond ik iets mooier
Afbeelding

Deze vind ik al veel mooier, voornamelijk de bruine kinbandjes! Maar dan zit ik met dat blauwe gedeelte .... Onze meeste dekjes zijn wel marineblauw en dat staat ons paard ook goed, maar wat met rood :p Ik hou van rood, maar dat vind ik dan semi vloeken...

En dan zag ik als laatste deze:
Afbeelding

Maar die vind ik teveel bruin hebben...

Ik weet het gewoon niet meer :p Het bruin van de laatste twee komt wel dichter bij de kleur van ons zadel.
Help mij kiezen! Of heeft iemand andere voorstellen ? Alle bling blings en Uvex-en zijn uitgesloten die vindt hij maar niets ...

Anoniem

Re: Welke cap cadeau doen Kleurenkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 16:05

Ik zou ze eerst maar eens passen! En dan van daar uit verder kijken.

pien_2010

Re: Welke cap cadeau doen Kleurenkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 16:14

Omdat dit een dubbeltopic is en in het ander al meer reacties zijn doe ik deze dicht. Ik denk dat je per ongeluk twee keer verzenden hebt gedaan.