Welke paardenspullen zou jij graag willen vergelijken?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

beautjee

Welke paardenspullen zou jij graag willen vergelijken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-15 15:27

Hallo medebokkers,

Als ik weer eens wat nodig heb voor mijn paard merk ik al gauw dat de prijzen bij verschillende aanbieders erg verschillen. Ik ga dan verschillende websites af om te kijken waar het product het voordeligst is. Dit is altijd een hele zoektocht wat veel tijd in beslag neemt. Sommige websites bieden het product super voordelig aan, maar vervolgens zijn de verzendkosten gewoon ontzettend hoog.

Om gemakkelijker de prijzen van paardenspullen te vergelijken wil ik een vergelijkingssite gaan bouwen. Eentje die gewoon duidelijk verteld waar en voor welke prijs het artikel te koop is. Mijn vraag aan jullie is daarom: welke paardenproducten zouden jullie nou graag willen vergelijken? Denk aan producten als bijvoorbeeld de veiligheidshelm Zenith van BR of de conditioner Detangler & Shine van Cowboy Magic. Omdat ik specifieke producten wil gaan vergelijken is het belangrijk dat je ook het merk erbij zegt en niet alleen het product.

Ik ben super benieuwd naar jullie reacties dus brand maar los! Wie weet kun jij eerdaags jou favoriete producten gemakkelijk vergelijken op mijn toekomstige website!

Groetjes Beau

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 16:05

Ik zou dan gewoon alles willen vergelijken. Want de ene keer zoek je dit, de andere keer dat.
Het is alleen bewezen, dat vergelijkingssites niet werken. Want hoe kan je vergelijken als je niet elke aanbieder erop hebt staan?
Neem alleen al beslist.nl Dit is de grootste vergelijkingssites, maar is zeer incompleet. Gewoonweg omdat niet iedere aanbieder erop staat.

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 16:17

Dekens! Ik was altijd geneigd voor de duurdere deken merken te gaan al merk ik nu dat de ej dekens ook prima zijn.

cissy

Re: Welke paardenspullen zou jij graag willen vergelijken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 18:48

Onbegonnen werk denk ik. Er zijn zo vreselijk veel ruitersport artikelen en daarnaast zoveel verschillende soorten per artikel dat zal een hele kluif worden. En dan nog de verschillende onderdelen binnen de paardensport (dressuur springen mennen western etc).

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 20:34

En wisselende prijzen en voorwaardes.... maargoed je kan wel een globaal overzicht krijgen dan natuurlijk.

Sites als Independer werken ook niet bepaald perfect zullen we maar zeggen :P

elsemiekevm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 14:59

Supergoed idee! Ik weet zeker dat hier veel mensen blij mee zullen zijn. Wat dacht je van zadels?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:12

pmarena schreef:
En wisselende prijzen en voorwaardes.... maargoed je kan wel een globaal overzicht krijgen dan natuurlijk.

Sites als Independer werken ook niet bepaald perfect zullen we maar zeggen :P

Die werken alleen voor de verzeketaars die vriendjes zijn met dat soort sites :+

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:17

Wat je zou kunnen doen is de grotere (web)winkels aansluiten. Dus Divoza, Eppeljeck etc. En die vergelijken. Dan kunnen mensen ook direct zien of ze het product voordelig in een winkel kunnen halen of dat je vast zit aan een webshop. Ik zou kleine winkeltjes en sites buiten beschouwing laten, anders is het echt onbegonnen werk.

Ik kan je zo geen specifieke producten noemen, maar je zou kunnen focussen op populaire merken/modellen. Anky, Pikeur, Harry's Horse etc. En dat je dan niet elk product van dat merk hebt is niet erg, als je bv de hardlopers of blijvende producten neemt.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:19

Voor mij zouden de grote shops zinloos zijn.
Kan me de laatste keer dat ik iets kocht bij divoza of ej niet eens herinneren :+

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:30

Ik vind tweakers (voor elektronica) wel goed werken dus waarom zou het niet kunnen.
Op tweakers staat de prijs van het product (als je het in de winkel wilt halen), de prijs inclusief verzendkosten en de levertijd. Ideaal.