[PG] Wie kent deze (Friese) hengst? (Oost Duitsland?)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iris_Luna

[PG] Wie kent deze (Friese) hengst? (Oost Duitsland?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-15 10:31

Hallo,
Ik heb sinds 2,5 jaar een hele lieve merrie. Ze is inmiddels 7 nu en het is een kruising Fries x Tinker. De moeder is Grainne 0910358, Tinkermerrie. Ze hebben deze merrie drachtig gekocht in Duitsland, waarschijnlijk Oost Duitsland. De hengst was hier ook aanwezig, maar helaas weten ze geen naam etc. Heb nogmaals een mail gestuurd maar helaas geen reactie meer.
Enigste wat ik weet is dat hij een schofthoogte heeft van rond de 1.60 en heb ik 2 foto's.
Op de foto's staat ook een watermerkje, maar zo onduidelijk dat ik het amper lezen kan.
Wie o wie kan mij vertellen wie deze hengst is.

hengst
Afbeelding

hengst
Afbeelding

merrie
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZPOD4QEK-D.jpg
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 17-11-15 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag toegevoegd en één foto in link gezet zodat topic voldoet aan regels en richtlijnen van OV

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:22

Iris_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 14:15

Dankzij yootha heb ik hem gevonden en heb ik contact met de eigenaar van de hengst! Thnxx. Hier mag een slotje op :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 16:09

minifries schreef:
Dankzij yootha heb ik hem gevonden en heb ik contact met de eigenaar van de hengst! Thnxx. Hier mag een slotje op :)

Hee dat is fijn. Proficiat. Dus daarom hier een slotje!