Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Daarnaast ben ik dan ook nog op zoek naar gezelschap om mee te gaan op tocht, mensen die zich geroepen voelen kunnen ook altijd eens contact nemen via fb om me te leren kennen en het er eens over te hebben. Eender wie is welkom, al vertrek ik natuurlijk wel liefst samen met iemand waar ik goed met kan opschieten en die een beetje van dezelfde leeftijd als ik is.
TomDm schreef:Ik heb iets goed gevonden, route met georganiseerde overnachtingen voor ruiter en paard in een mooie streek. Eifel zu pferd: 5-Tage-5-Flüsse. Rest nog het probleem dat ik geen eigen paard ter beschikking heb. Alle mogelijke contacten met handelaars of particulieren die bereid zouden zijn een paard te verhuren zijn meer dan welkom. Daarnaast ben ik dan ook nog op zoek naar gezelschap om mee te gaan op tocht, mensen die zich geroepen voelen kunnen ook altijd eens contact nemen via fb om me te leren kennen en het er eens over te hebben. Eender wie is welkom, al vertrek ik natuurlijk wel liefst samen met iemand waar ik goed met kan opschieten en die een beetje van dezelfde leeftijd als ik is.
Groetjes Tom
Alvast bedankt voor de tips trouwens
TomDm schreef:Om dat zo 'n georganiseerde reis in mijn ogen heel veel afdoet aan de ervaring. Je hebt immers minder vrijheden, rijdt met een gids etc... Verder voel ik er ook niet veel voor om op stap te zijn met een groep die bestaat uit allemaal mensen van verschillende leeftijden, nationaliteiten etc die toevallig die reis geboekt hebben. Het is vooral om op zoek te gaan naar vrijheid en avontuur dat ik het zo aanpak. Daarnaast is het voor mij erg belangrijk om het gevoel te hebben iets zelf geregeld te hebben en niet een kant en klare reis gekozen te hebben. Als het aan mij lag zou ik liefst met nog veel ambitieuzere plannen afkomen maar helaas valt natuurlijk niet alles binnen de mogelijkheden. Met andere woorden, ik sluit met deze optie als een serieus compromis met mezelf en wil dan ook liefst niet nog verder van mijn plannen moeten afwijken.
ook dat is zinvolle info. daarnaast zijn er best wat toko's die toch op reis gaan, ook al zijn er maar een of twee klanten. De prijs is daar ook naar dus enig budget is wel noodzakelijk.