Zwarte cap met lak, betaalbaar? Eindeloze zoektocht...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nontie

Zwarte cap met lak, betaalbaar? Eindeloze zoektocht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 14:34

Hoi hoi,

Ik zit wel eens rond te zoeken op internet en nu bedacht ik dat ik een nieuwe cap wil. Heb nu een fijne BR, maar het zwarte 'zachte' stof begint bruin te worden door de zon.
Nu had ik dus bedacht om maar weer voor een kunststof cap te nemen. Maar dan wil je natuurlijk wel een leuke.
Gierig aagje die ik ben is verliefd geworden op de KEP met zwarte lak voorkant.. Maar never nooit niet bereid om die te betalen.

Wat dus uitwijst op een lange zoektocht op het internet..

Nu had ik deze twee gevonden: Een horka en een lamicell, maar beide nog net niet helemaal wat ik zoek.
Horka: (Welke nog het meest qua idee in de buurt komt van de Kep vind ik)
Afbeelding

Lamicell
Afbeelding

Dus ik dacht, ik ga eens op bokt vragen of daar mensen een Kep look-a-like hebben gevonden, of zelf een gepimpt en hoe?

Dit is dus mijn droom'kep' die ik niet kan betalen:
http://static.webshopapp.com/shops/0124 ... -shine.jpg

YvvvWedg

Re: Zwarte cap met lak, betaalbaar? Eindeloze zoektocht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:41

Ik heb jouw droom'kep' in het donkerblauw hihi, en ben d'r verschrikkelijk blij mee en nog geen moment spijt van gehad.
Ik zou als ik jou was misschien even wachten met het aanschaffen van een nieuwe cap, want ze zijn volgens mij bezig met die veiligheidsnummers..
Anders zou ik voor die Lami-cell gaan, die geeft mijn voorkeur.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 14:48

Klopt, maar de caps met de oude veiligheidsnummers mogen uit voorraad nog verkocht worden, enkel niet meer geproduceerd. Nieuw moet geproduceerd worden volgens de nieuwe VG1 (zoiets?) norm.

Zit al te wachten op flinke kortingsacties en spam mijn vrienden op facebook dood met like-deel acties _O-

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 10:21

HH komt binnenkort met een helm waarbij je er allerlei wisselbare frontjes kan opzetten. Ook lak, die kun je los erbij kopen. Perfect aan te passen aan je set dus.