[PG] Good Luck, 27 jaar oud, donkerbruin

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

princequillo
Fotograaf

[PG] Good Luck, 27 jaar oud, donkerbruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 01:19

Afbeelding

[*] Good Luck, bijnaam Starlight
[*] KWPN x Engels Volbloed
[*] Geboren in 1988
[*] Schofthoogte 1.63m
[*] Calvacadour xx x Ronald x Uppercut xx
[*] Donkerbruin tot zwart aan, kopersnoet
[*] Kol, sneb, witte kroonrand rechtsvoor, witvoetje linksachter
[*] Op haar schoft had ze witte vlekken die op een tattoo leken
[*] Als het goed is was ze aan de binnenkant van haar lip getattoeërd

In september 2005 kwam Good Luck bij ons, haar bijnaam was toen Woody. Wij hebben haar omgedoopt tot Starlight. Hier luisterde ze goed naar.
We hebben haar gekocht in Wierden, Overijssel op een manege waar ze gefokt en opgegroeid was. Haar moeder hadden ze nog staan. Starlight was geen makkelijke toen ze bij ons kwam, maar na één/twee jaar kon ik vrijwel alles met haar.

Ze was gek op springen, dressuur was niet haar sterkste vak. Snel was ze ook wel en uiteindelijk was ze bombproof op buitenrit. Ik kreeg een tweede paard en heb ze nog een paar maanden lang beiden verzorgd, maar uiteindelijk kon ik het niet meer opbrengen om in mijn eentje twee paarden te verzorgen naast school (ik was toen 11/12/13 jaar oud). Starlight heeft toen eerst een tijd bij kennissen gestaan.

Via via kwamen we terecht bij de Karpershoeve in Maassluis als manegepaard. Een week na de verkoop heb ik haar nog gezien, en een tweede keer zo'n 4/5 jaar geleden. Wij zijn in 2009 naar Drenthe verhuist, dit maakte haar opzoeken heel moeilijk.
Een vriendin die haar altijd gekend heeft heeft na onze verhuizing stage gelopen op de Karperhoeve en stuurde mij een bericht dat Star verdwenen was. Ze wilden haar ook niet vertellen waar ze was of wat er met haar gebeurd is.

Ik realiseer me dat de kans groot is dat Star er niet meer is. Ze zou uiteraard al flink op leeftijd zijn. Maar ik wil minstens graag weten wat er met haar gebeurd is. Ze was erg belangrijk voor me en ik heb er heel erg veel spijt van dat ik haar weg heb gedaan (zeker omdat ik een paar maanden later de ruimte had om haar te houden..). Starlight was wellicht het paard van mijn leven. Het zou al een hele geruststelling zijn om te weten of ze er nog wel is, en als ze dat niet is, waarom? Dan kan ik het een plekje geven en verwerken.

Ik hoop dat iemand mij wat meer over haar zou kunnen vertellen, mocht je daar bijvoorbeeld gereden hebben oid... Ik weet helaas ook niet wanneer ze precies verdwenen is. Het had nog een jaar tot anderhalf jaar na mijn laatste bezoek kunnen zijn. Ik zal hieronder nog wat foto's plaatsen.

Een
Twee
Drie

Deze foto is misschien iets herkenbaarder. Hier bezocht ik haar voor het laatst.
Afbeelding