[PG] roxy pony merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gothicpizza6

[PG] roxy pony merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 00:15

roxy was eerst van mijn werk. ik ben benieuwd waar ze nu is. ik weet niet hoe oud ze is. hoogte is denk ik 1.20. ze kon nog wel eens hoesten.

Afbeelding

Afbeelding

xx_ls

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 02:04

Oooh wat grappig! Ik heb bijna 10 jaar geleden op haar leren rijden. :j Een meisje bij mij op stal ( stal Zonnehoeve in Spanbroek) heeft haar toen na 5 jaar ofzo gekocht. Tot hoever ik weet is ze sinds een aantal jaar op een stal waar ze kan genieten van haar pensioen. ( omdat ze nog steeds veel last had van het hoesten.)

gothicpizza6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 21:24

laurienblue schreef:
Oooh wat grappig! Ik heb bijna 10 jaar geleden op haar leren rijden. :j Een meisje bij mij op stal ( stal Zonnehoeve in Spanbroek) heeft haar toen na 5 jaar ofzo gekocht. Tot hoever ik weet is ze sinds een aantal jaar op een stal waar ze kan genieten van haar pensioen. ( omdat ze nog steeds veel last had van het hoesten.)

oke kan het misschien zijn dat mijn werk CSI Stables haar van dat meisje hadden gekocht? ik kan mijn nu herinnderen dat ze wel van een manege af kwam en dat ze daar pension pony was. deze foto's zijn van 2014 dus moet ze 2013/2014 van mijn werk zijn geweest en ongeveer 2014 of 2015 zijn verkocht. het hoesten had ze bij ons ook. weet je ook naar welke stal ze is gegaan of bedoeldeje met dien stal CSI stables?

xx_ls

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 19:36

gothicpizza6 schreef:
laurienblue schreef:

oke kan het misschien zijn dat mijn werk CSI Stables haar van dat meisje hadden gekocht? ik kan mijn nu herinnderen dat ze wel van een manege af kwam en dat ze daar pension pony was. deze foto's zijn van 2014 dus moet ze 2013/2014 van mijn werk zijn geweest en ongeveer 2014 of 2015 zijn verkocht. het hoesten had ze bij ons ook. weet je ook naar welke stal ze is gegaan of bedoeldeje met dien stal CSI stables?

Nee. Als het goed is geniet ze nu van haar pensioen. Ik heb nog redelijk contact met het meisje die haar destijds kocht. Dus ik kan het evt wel navragen!

gothicpizza6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 18:33

Nee. Als het goed is geniet ze nu van haar pensioen. Ik heb nog redelijk contact met het meisje die haar destijds kocht. Dus ik kan het evt wel navragen![/quote]

is goed

xx_ls

Re: [PG] roxy pony merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:24

Ik heb het nagevraagd maar zij heeft haar juist aan CSI stables verkocht. Daarna heeft ze haar handen er van af gehaald en zich er niet meer mee bemoeit.. :( Veel succes met verder zoeken! Hoop dat je iets hoort waarmee je verder kunt. Leuke pony is het altijd geweest :D

xx_ls

Re: [PG] roxy pony merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:26

Bij CSI Stables kunnen ze je ook niet verder helpen?

gothicpizza6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-16 20:13

laurienblue schreef:
Bij CSI Stables kunnen ze je ook niet verder helpen?

denk het niet het is al even geleden

gothicpizza6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-16 02:03

up