L1 debuut in 2016, wie nog?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snollygoster

L1 debuut in 2016, wie nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 15:41

Aangezien ik nog geen topic kon vinden over het L1 debuut leek het mij leuk om er eentje te maken en zien wie hier ook gaat starten binnenkort :)

In ieder geval heb ik mijn punten bijeen om te mogen starten, in het voorjaar van 2016 gaan we onze eerste officiële wedstrijd van L1 rijden. In de winter gaan we waarschijnlijk ook nog enkele onofficiële doen als de tijd er is. Ik ga nu mijn 3e wedstrijdjaar in mijn Yutah, de B1 zijn we na een moeizame start doorgevlogen, de B2 ging voor ons ook wat moeizamer omdat ik door school minder heb kunnen trainen en er meer concurrentie was, dat was zeker merkbaar. Maar we hebben nog steeds mooie resultaten behaald die duidelijk toch geloond hebben aangezien we hogerop mogen. Ik heb dit jaar ook minder vakken opgenomen met school en dus ook meer tijd om te trainen, dus ik zie het nog wel redelijk in orde komen.
Ik ben me ervan bewust dat ik geen standaard sportpaard heb en dubbel zo hard moet trainen om mezelf te bewijzen, maar we gaan weer ons uiterste best doen!

Dit zijn wij, een van de meest recente foto's:
Afbeelding

Dus wie gaat er nog meer starten? :)

Urielle

Re: L1 debuut in 2016, wie nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 18:10