Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mijn kont was wel niet geschaafd, dat lijkt me trouwens idd vrij pijnlijk
itsmi schreef:Nomi_Luna schreef:Ik zou een bontje proberen voor op het zadel, NIET eronder, dat helpt je niks
Die optie is toch al meerdere keren benoemd? En t's heeft ook al beschreven dat ze een zadelbontje gekocht heeft....
GrimFandango schreef:Inderdaad voor op het zadel natuurlijk![]()
Ik ben toevallig een "hij"
Ik denk dat het de combinatie was van dit zadel, een broek met een erg grof leren zitvlak (ook aan de binnenkant) en een katoenen boxershort. Ik heb voor de zekerheid naast zo een bontje ook microfiber boxershorts gekocht en die broek draag ik voorlopig even niet meer. Nu moet het goed komen (is te hopen). Ik heb er in ieder geval alles aan gedaan.
itsmi schreef:GrimFandango schreef:Inderdaad voor op het zadel natuurlijk![]()
Ik ben toevallig een "hij"
Ik denk dat het de combinatie was van dit zadel, een broek met een erg grof leren zitvlak (ook aan de binnenkant) en een katoenen boxershort. Ik heb voor de zekerheid naast zo een bontje ook microfiber boxershorts gekocht en die broek draag ik voorlopig even niet meer. Nu moet het goed komen (is te hopen). Ik heb er in ieder geval alles aan gedaan.
Excuus! Ging er gewoon klakkeloos vanuit dat je een vrouw was, zonder naar je profiel te hebben gekeken. Sorry!