Heb nu een smartwatch
!!!
Dit is mijn top 3:
VierRanger werkt leuk op foon en horloge! Best wel goed ook en je kan hem in stellen voor paardensport. En mocht ik een route opslaan kunnen jullie heb donwloaden en rijden. Best wel leuk. En gratis
My tracks kan op horloge maar je ziet alleen de snelheid en aantal meters, en terug lezen gaat niet heel gemakkelijk. Leuk maar er is wel beters te vinden.
CourseWalk kan op het horloge maar ik moet er nog ff meer mee spelen. App is voor de cross zoiezo geweldig. Aan de prijzige kan, maar is het wel waard. Voor gewone buitenritten niet geschrikt.
Heb nog een paar ander geprobeerd maar ik vind ze echt te veel voor hardlopen, met onnodige dingen als hartslagmeters en stappentellers. En een boel Maps achtige dingen, leuk voor als je de wel kwijt bent maar veder gaat je batterij snel op of je bereik is minder en je kaart blijft hangen.
Heb de Asus ZenWatch 2. Mijne doet android maar moet goed doen met Iphone.
Voor wat ie kan vind ik hem echt niet duur. Scherm is om mijn dunnen vrouwe pols wel wat groot, maar ik wil hem in de cross ook gebruiken en wel goed kunnen aflezen.
Volgende week heb ik mijn laatste cross van het jaar en zal ergens wel een verslagje makwn hoe dat met mijn nieuwe speeltje verliep.