Per 1 januari 2016 zullen de KNHS en de FNRS samen gaan.
Concreet heb ik er nog niet veel over gehoord. Weet iemand meer te vertellen? Op de site van de KNHS zie ik ook niet veel. Heb hen wel een mail gezonden met de vraag om mij iets meer te vertellen, maar wellicht zijn hier ook mensen die het weten.
Hoe gaat de FNRS/KNHS heten? Hoe zit dit met de startpas/ruiterpaspoort, hoe gaat het met contributie? Ik vind de informatie zo vreselijk mager.....
Ik verwacht dat ze beiden hetzelfde blijven heten, zijn immers twee totaal verschillende organisaties. Ze werken al langer samen, maar niveau is totaal verschillend, en doel en doelgroep is natuurlijk anders.
Laatst bijgewerkt door Brainless op 02-11-15 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Laura_
Geplaatst: 02-11-15 12:53
Ik stuur toevallig net de FNRS een mail hierover. Wij organiseren die wedstrijden ook en de handboeken voor leden zijn op, dus we zouden nieuwe moeten bestellen. Aangezien ik vaags iets heb gelezen over nieuwe proeven en theorie wil ik graag weten hoe het met die boeken zit, voordat we nieuwe bestellen. Verder zijn er nog meer van dat soort dingen die vaag zijn.
Nee. Kan niet. Onze Manege moet nog een verenigingsnummer krijgen en dat geven ze nog steeds niet af. De KNHS vereniging waar ik lid van was houdt op te bestaan per 32-12-15.
44Myrthe44
Geplaatst: 30-11-15 18:43
X
Laatst bijgewerkt door 44Myrthe44 op 03-11-25 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt
En de manege startkaart vervalt.. De gelimiteerde ook. Dus einde KNHS carrière voor mij..
rien10
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-15 19:41
44Myrthe44 schreef:
rien10 schreef:
Nee. Kan niet. Onze Manege moet nog een verenigingsnummer krijgen en dat geven ze nog steeds niet af. De KNHS vereniging waar ik lid van was houdt op te bestaan per 32-12-15.
Dan kan je lang wachten
Oh, maar in ben geduldig hoor. Kan wachten tot sinteroudennieuw