Ik heb een probleem, ik ben gisteren mijn haflinger wezen scheren zoals elk jaar met het zelfde apparaat maar liep deze keer op een probleem. Hij gaat op bepaalde plekken niet meer door de haren heen of in ieder geval niet in een keer.. Dit is dan voornamelijk bij de buik en bij de billen. Hij komt dat een soort van vast? te zitten in het haar en scheert niet meer. Mensen zijn nog wel scherp dus daar zal het niet aan liggen. Ik heb ook al bijna alle standen met de afstelknop gedaan en de bladen ook veranderd maar dan gaat het zelfs slechter. Ik olie hem elke 10 min zoals staat aangeschreven op het apparaat en maak hem telkens even schoon.
Wie o wie kan mij en mijn paard helpen?! Momenteel staat mijn paard er bij als een half geschoren lelijk eendje met haar uitval, wie red hem uit deze situatie
Hier ging mijn vriend even scheren omdat ik dat ding helemaal zat was vandaar dat het er misschien niet heel goed uit ziet, maar hier kan je zien om wat voor een apparaat het gaat een beetje. Gekocht bij de Epplejeck. Scheer elk jaar alleen mijn eigen paard . Heb hem nu 3 jaar . Dus niet veel gebruikt.