Ik heb mij een poos geleden opgegeven voor het L springen voor aanstaande weekend. Echter, twijfel ik over mijn winstpuntenstand. Mijn paard kan het L makkelijk aan, maar door de wijziging in het springregelement weet ik niet zeker wat mijn huidige stand is. Ik heb op mijn KNHS gekeken, maar hij laadt deze pagina niet. Ik heb een mail gestuurd naar de KNHS maar meestal duurt het een week voor je antwoord krijgt.
Zijn de consequenties voor het niet startgerechtigd starten heel streng? Of krijg je alleen je winstpunten niet?
Voor afzeggen is het te laat, en de inschrijving terug te laten zetten naar de B gaat ook niet omdat de B op een dag valt dat ik niet kan.
Gewoon even bellen, ze geven je meteen antwoord de belservice van de KNHS is echt supergoed. Weet je meteen waar je staat
_coquette_
Geplaatst: 28-10-15 12:52
Hier vorige keer iemand die in de dressuur met 9 was gepromoveerd. En moest eerst nog dat puntje in de vorige klasse rijden. En was de punten in de hogere klasse kwijt. Maar zij had dit wel zelf aangegeven voor de knhs het had gezien.
KNHS gebeld, het klopt inderdaad dat door de regeling ik niet genoeg winstpunten heb gehaald (mis er 1.. ) Ga nu mailen naar de organisatie of ik dan HC mag starten.
dat mag niet, want je bent niet startgerechtigd in het L.
Amaranth7
Geplaatst: 06-11-15 20:31
In praktijk word hc starten bijna altijd wel door de vingers gezien omdat ze HC combinaties vaak niet doorgeven aan de knhs. Vind dat ook zo'n belachelijke regel van de knhs.