[PG]Oswaldo Orbaldo II x Allegro export naar Zweden.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[PG]Oswaldo Orbaldo II x Allegro export naar Zweden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 22:32

Hallo bokkers,

Ik ben opzoek naar het volgende paard.

Naam: [paard]
Geslacht: ruin
Geboren: 29 mei 2008
Vader: Orbaldo II
Moeder: [paard] Allegro x Unicum
Kleur: zwart rabicano
Aftekeningen: witte haren in de staart en in de flank, twee witte achterbenen en een onregelmatige bles.

Via een stal in Voorthuizen is hij op 17 september 2014 vertrokken naar Zweden.
Al wat ik weet is dat de mensen waar hij naar toe is gegaan een halfbroer van hem hebben staan met dezelfde vader als [paard]. Dit paard heet Oleander maar wordt ook Odin genoemd.

Ik merk aan mezelf dat ik het moeilijk kan afsluiten en dat ik zo nu en dan zijn naam google met trefwoorden in het Zweeds.
Nu weet ik dat als je een paard weg doet je er ook geen zeggenschap meer over hebt.
Ik heb hem helaas weg moeten doen door zware psychische klachten en omdat het financieel niet meer mogelijk was om hem te houden.
Ik ging er aan onder door en heb iemand om hulp gevraagd en die had ik gelukkig gevonden.
Helaas heeft deze persoon geen contact gegevens van de mensen die [paard] hebben gekocht.
Deze mensen hebben mijn telefoonnummer mee gekregen maar helaas heb ik tot op de dag van vandaag niets over hem gehoord.
Nu hoop ik via deze weg er toch achter te komen waar hij precies in Zweden terecht is gekomen.

Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/muNDyA.jpg
Ik ben benieuwd of iemand mij tips kan geven over wat ik zou kunnen doen om hem op te sporen in Zweden.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 28-10-15 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 1 foto in link gezet zodat topic voldoet a.d. regels van OV

NatasjavE

Re: [PG]Oswaldo Orbaldo II x Allegro export naar Zweden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 22:35

Plaats het ook even op Facebook met verzoek om te delen.
Zo worden wel meer verloren zaken opgespoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 22:39

Bedankt voor de tip.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 22:50

Inderdaad even op Facebook zetten al zitten er ook wel mensen op bokt uit Zweden. Hoop voor je dat je m vind!

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:30

Ik heb je gepbd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 10:01

Helaas loopt het spoor dood ;( .

Via Yootha ben ik er achter gekomen waar Odin staat en omdat ik dacht dat als ik weet waar Odin staat ik ook [paard] zou vinden heb ik contact gezocht met de eigenaren van Odin.
Odin blijkt bij rijschool "Tyresö ridskola" te staan in zweden.
Helaas hebben ze [paard] niet maar ze kennen hem ook niet.

Nu bedacht ik dat het ook mogelijk is dat Odin eerst van andere mensen is geweest maar uiteindelijk is door verkocht aan die rijschool en dat [paard] dan nog is bij die tussen eigenaar (of inmiddels ook door verkocht).
Helaas kon de mevrouw met wie ik contact had gehad mij dat niet vertellen omdat ze die informatie niet heeft.
Daarmee houd mijn spoor dus op :\ .

Nu rest mij nog een zoek bericht aan te gaan maken op facebook en zo mijn zoektocht verder te zetten. Dat had ik nog niet gedaan omdat ik eerst dit spoor wilde na trekken.
Daarmee zal ik ook een nieuw topic gaan openen bij diensten om te vragen of iemand tekst voor mij kan vertalen naar het Zweeds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 08:40