Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Janine1990 schreef:Verschilt volgens mij per organisatie (aanlevering punten). Laatste had ik er binnen anderhalve week op staan. En binnen een week op nog niet verwerkt.
Citaat:In de kolom “status” staat de fase van verwerking. Als daar vermeld wordt “nog niet verwerkt” betekent dit dat de uitslag nog niet getoetst is aan de geldende regelgeving. Houd er rekening mee dat je uitslag nog gewijzigd kan worden.
Scum schreef:Janine1990 schreef:Verschilt volgens mij per organisatie (aanlevering punten). Laatste had ik er binnen anderhalve week op staan. En binnen een week op nog niet verwerkt.
Kan bijna niet. Een vereniging is verplicht om binnen een paar dagen (ik dacht 2, maar ben me niet helemaal zeker) de uitslagen aangeleverd te hebben bij de KNHS. Als ik vanuit het programma op uploaden klik (dat kan dus meteen nadat de uitslagen bekend zijn), dan duurt het nog geen 10 seconden voordat ze bij de KNHS binnen zijn.
Dus als je er heel lang op moet wachten lijkt me dat eerder bij de verwerking van de KNHS te liggen?