Promotie Indicator KNHS site

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Simone_Foto

Promotie Indicator KNHS site

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 13:28

Het is me opgevallen dat de promotie indicator op de knhs site niet altijd bijwerkt.
De laatste keer dat hij bijgewerkt is is van 27 september, dat is dus al even geleden.. Daarna toch al een aantal wedstrijden gereden

Weet iemand of hij automatisch bijwerkt 1x per maand of...? Dan kan ik zien hoeveel winstpunten ik totaal heb (al weet ik dat ook als ik naar m'n punten kijk, maar ik zou graag hebben dat het systeem het ook verwerkt en bijhoudt)

Janine1990

Re: Promotie Indicator KNHS site

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 16:59

Verschilt volgens mij per organisatie (aanlevering punten). Laatste had ik er binnen anderhalve week op staan. En binnen een week op nog niet verwerkt.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 17:11

Je kan wel heel snel op mijn KNHS naar uitslagen, mijn klasseringen. Dan zie je je stand t/m laatst bijgewerkt. Soms zit er wel een maand tussen voordat uitslagen verwerkt zijn...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:57

Janine1990 schreef:
Verschilt volgens mij per organisatie (aanlevering punten). Laatste had ik er binnen anderhalve week op staan. En binnen een week op nog niet verwerkt.

Kan bijna niet. Een vereniging is verplicht om binnen een paar dagen (ik dacht 2, maar ben me niet helemaal zeker) de uitslagen aangeleverd te hebben bij de KNHS. Als ik vanuit het programma op uploaden klik (dat kan dus meteen nadat de uitslagen bekend zijn), dan duurt het nog geen 10 seconden voordat ze bij de KNHS binnen zijn.

Dus als je er heel lang op moet wachten lijkt me dat eerder bij de verwerking van de KNHS te liggen?

LadyFiesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:00

Ik zie dat mijn resultaten wel binnen een week verwerkt zijn de laatste tijd, dat mijn behaalde punten dan bij mijn klasseringen staat. Maar voordat de teller is bijgewerkt gaat vaak weer 1 of 2 weken overheen inderdaad.
Dus ik zie mijn 2 winstpunten van vorig weekend al bij de resultaten staan, maar de teller staat nog op L1+9 in plaats van L1 +11. Er zit dus ook bij mij een vertraging in de promotie indicator, heb nog niet ontdekt of dat met een maandelijkse update o.i.d. te maken heeft.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:29

ik kan het nu niet nakijken op mijnknhs omdat ik al heel lang niet neer ben gestart, maar ik meen dat dat komt omdat de resultaten nog gecontroleerd moeten worden. Dus vragen als 'was de jury wel bevoegd' en meer van dat soort reglementsdingen. Wat staat er bij het resultatenoverzicht onder 'status'?

/add

dit bedoelde ik dus:
Citaat:
In de kolom “status” staat de fase van verwerking. Als daar vermeld wordt “nog niet verwerkt” betekent dit dat de uitslag nog niet getoetst is aan de geldende regelgeving. Houd er rekening mee dat je uitslag nog gewijzigd kan worden.

of bedoelen jullie dat grafiekje eronder?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 12:32

Scum schreef:
Janine1990 schreef:

Kan bijna niet. Een vereniging is verplicht om binnen een paar dagen (ik dacht 2, maar ben me niet helemaal zeker) de uitslagen aangeleverd te hebben bij de KNHS. Als ik vanuit het programma op uploaden klik (dat kan dus meteen nadat de uitslagen bekend zijn), dan duurt het nog geen 10 seconden voordat ze bij de KNHS binnen zijn.

Dus als je er heel lang op moet wachten lijkt me dat eerder bij de verwerking van de KNHS te liggen?

Oh dat wist ik niet! Had afgelopen voorjaar namelijk eens dat ik twee weken naar dato nog geen resultaten erbij had terwijl doe van een week later al waren verwerkt. Vandaar dat ik dacht dat het aan de vereniging lag.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 16:49

Bij een bijeenkomst bij de KNHS hebben ze mij uitgelegd, dat ze pas kunnen bijwerken als alle resultaten van alle wedstrijden die zij registreren binnen zijn. Dat is in Nederland, maar ook van internationale wedstrijden. Als de ene datum compleet is, dan kunnen ze pas naar de volgende datum.
Anders zou het kunnen dat je bijvoorbeeld op zaterdag de laatste winstpunt in het B hebt gehaald en je start zondag L, maar de uitslagen van zondag worden eerst verwerkt, dan krijg je een onnodige foutbrief.

En de uitslagen moeten inderdaad binnen twee dagen aangeleverd worden, maar daar schijnen toch verschillende concoursen in te verzuimen en dan kunnen ze dus niet door met de uitslagverwerking.