Veiligheidsnormen / Harry horse croco crystal cap zwart

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bakvis

Veiligheidsnormen / Harry horse croco crystal cap zwart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 10:13

Hi

Weet iemand waar deze cap nog te verkrijgen is? En in welke maten deze te verkrijgen is? Ik heb iets gehoord over nieuwe veiligheidsnormen, weet iemand wat dit precies inhoud?

KAbriogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 17:31

FelinevdBerg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:43

KAbriogirl schreef:
Ik heb hem ook in bruin en pas geleden gekocht heerlijke cap !!Toen wist ik nog niks van de nieuwe keurmerken dus betaalde ik de volle mep, maar goed ik ben er wel heel blij mee hij is super zacht op je hoofd en ik zweet er nooit in itt mijn vorige cap! Hier zag ik een site waar ze hem verkopen http://roekeruitersport.nl/contents/nl/d13.html en hier de info over het keurmerk: http://paardrijcap.nl/blog/ce-en-1384-k ... n-door-eu/

Ja dat had ik dus ook... Naja het is inderdaad wel een heerlijke cap ! En die veiligheidsnormen pff. Willen ze nu alle caps gaan vervangen ?!

MadelonSunny

Re: Veiligheidsnormen / Harry horse croco crystal cap zwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:47

Elk jaar komt er wel weer een nieuw veiligheidscertificaat of passen ze in ieder geval iets aan. Dit betekent niet dat de oude caps niet meer veilig zijn. Net als zoveel andere dingen worden ook de caps gewoon elk jaar vernieuwd :j

Patt

Re: Veiligheidsnormen / Harry horse croco crystal cap zwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 22:25

Jammer dat deze variant van HH bijna niet meer verkrijgbaar is want ik was eigenlijk wel op zoek naar een minder zweterige cap.