Ik zit al een tijdje te denken aan een nieuwe cap aanschaffen, ik vind het niet echt schoon meer van binnen en wil ook graag een net iets mooiere cap. Deze cap heeft geen uitneembare binnenvoering wat ik wel erg graag wil.
Ik ben vandaag bij de Divoza geweest om wat caps te bekijken en passen.
Ik had o.a de Uvex in gedachten maar vind die mij echt compleet niet staan.
Sowieso vind ik geen enkele cap staan, behalve natuurlijk (voor mij) mega dure caps waaronder KEP.
Wat mij zo tegenstaat is dat alle caps voor mijn gevoel - even overdreven uitgedrukt - zeg maar 4 cm aan de zijkant van mijn hoofd uitsteken en zo groot..
Daarnaast is de cap collectie erg beperkt bij Divoza, dit heeft te maken met een nieuw tussen keurmerk wat volgen jaar in gaat als ik het goed begreep. Wel ben ik er in ieder geval wijs uit geworden dat de maat 57 die ik nu heb, gewoon bij alle merken die ik gepast heb mijn maat is.
Nu ben ik op internet aan het rondneuzen wat ik mooi vind en in budget past.
Wellicht hebben jullie tips, of ervaringen met de caps die mij nu aanspreken.
Mijn eisen - uitneembare binnenvoering - zwart met (in mijn ogen) subtiele extra's zoals paar steentjes - budget tot ongeveer 150 euro.
Hier een lijstje wat ik nu op het oog heb ;

Premiere Rijhelm Aspire Crystal En-1384 Zwart

Horka Veiligheidsruiterhelm Arrow Carbon Zwart * Deze vind ik wel wat hebben maar van de andere kant twijfel ik erg of dit mooi zal staan omdat het toch niet echt zwart-zwart is volgens mij

VEILIGHEIDSHELM BR VIPER PRO SWAROVSKI
* Deze vind ik echt wat hebben, misschien wat to much maar toch spreekt het me aan!
Misschien hebben jullie nog wat ideeen na het zien van bovenstaand lijstje of zelfs ervaring met een van deze caps! Hoor het graag
) en t bandje ook strak genoeg. Ik had erg het idee dat als ik zou vallen de cap van mn hoofd zou vallen en als een cowboy hoed aan mn nek zou hangen. Nu heeft iedereen natuurlijk een ander hoofd
maar ik vond het geen veilig gevoel.