Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ballard_L schreef:Ligt er precies aan hoe je hoofd gevormd isik heb nu een samshield, omdat deze bij mij perfect zat. Een charles owen vond ik daarentegen weer verschrikkelijk zitten. Ik zou dus terug gaan naar de winkel en vragen of je hem kunt ruilen.
Ares00 schreef:Hoi,
Ik zit met een probleem.
Niet zo heel lang geleden heb ik een nieuwe cap aangeschaft.
In de winkel heb ik verschillende soorten en modellen aangehad en deze paste daar het beste.
Nu ben ik hiermee beginnen rijden en deze schoof, ging langs alle kanten stuiteren, ...
Hebben jullie soms een merk dat jullie aanraden, liefst niet te duur? Ik ben zelf nogal teleurgesteld dat deze cap dan toch niet past aangezien dit niet de meest goedkope spullen zijn.
Alvast bedankt
)palousa_boy schreef:Ik heb me ook ooit laten vertellen dat je hoofd bij inspanning wat van vorm kan veranderen door je bloeddruk enzo.
Het zou dus ook kunnen dat hij wel goed zit als je er niets mee doet, maar zodra je ff aan net rijden bent, dat hij dan gaat knellen of op een andere manier niet meer lekker past.
.