[EG] Michelle, vosse merrie, 7 jaar (De Bruin in Stroe)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmine_

[EG] Michelle, vosse merrie, 7 jaar (De Bruin in Stroe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 07:57

Hallo bokkers

2 maanden geleden heb ik een 7-jarige merrie gekocht bij een vrouw in België. Deze vrouw had haar zelf nog niet zo lang en ze vertelde me dat ze ingevoerd was uit Nederland, maar verder kon ze me ook geen informatie geven.

Op haar paspoort is niets terug te vinden, en is pas aangemaakt op 22 mei 2015 op naam van De Bruin in Stroe. Het is gewoon een equipas, ouders onbekend, gewoon een blanco boekje eigenlijk. Ik zou graag weten waar mijn merrie de 6 jaren hiervoor gestaan heeft, wie haar fokker is, wat ermee gedaan is in de vorige jaren, ...

Het gaat om een 7-jarige merrie. Ze is koffievos, 1.51m, 4 witte sokken en was aan de magere kant toen in haar kocht.

Afbeelding
Afbeelding

http://i58.tinypic.com/25sxt0h.jpg
Iemand die mij iets meer kan vertellen over haar geschiedenis, of iemand die haar herkent? Iemand die me iets kan vertellen over De Bruin in Stroe?

Alvast bedankt!
Jasmine
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 24-10-15 19:19, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: één foto in link gezet zodat topic voldoet aan regels en richtlijnen van OV

_Lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 07:59

Google al geraadpleegd? De Bruin Paardenhandel in Stroe al gebeld?

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 08:02

Ik heb Google al geraadpleegd, maar De Bruin nog niet gebeld. Ik vermoed dat zij mij ook niet veel meer kunnen vertellen aangezien zij handelaren zijn?
Wou eerst eens via deze weg zoeken, maar als dit ook een dood spoor is ga ik De Bruin zeker eens contacteren!

_Lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:18

Tja, als je het niet probeert, weet je zeker dat ze je niets vertellen...

beatje

Re: [EG] Michelle, koffievos merrie, 7 jaar (De Bruin in Stroe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:28

Ik vind koffievos al een verkeerde benaming voor haar kleur,zou het gewoon op vos houden.
Zonder naam vdouders begin je eigenlijk niks,het enige wat je kan doen is idd die De Bruin bellen en vragen of ze iets meer van het paard weten ,dat is je enige spoor tot nu toe.
Ik neem aan dat er een chip insteekt is die ook pas van 22 mei?En heb je een da deze laten controleren?
22 mei is nog niet zo overdreven lang geleden ,ik denk dat ik niet te lang zou wachten als je meer info vd De Bruin wilt.nu kan hij zich misschien nog dingen herinneren volgend jaar niet meer.

Jasmine_

Re: [EG] Michelle, vosse merrie, 7 jaar (De Bruin in Stroe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 15:43

Heb het aangepast.
Deze chip is gecontroleerd en was correct. Ik ga volgende week eens contact opnemen met De Bruin, en in tussentijd hoop ik dat iemand hier op Bokt mij iets meer kan vertellen!