Wil jij optimaler voorbereid zijn op je dressuurproef?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lpmtops

Wil jij optimaler voorbereid zijn op je dressuurproef?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 18:38

Hoi paardensporter(ster),

Op dit moment ben ik een product aan het ontwikkelen dat dressuurruiters en amazones in de toekomst kan helpen bij het trainen van dressuurproeven zonder de hulp van een fysieke buitenstaander.

Jullie kunnen mij helpen door onderstaande enquête in te vullen. Het zal ongeveer 3 minuten duren. De gegevens worden uitsluitend voor dit onderzoek gebruikt.

Alvast super bedankt!

Groetjes,
Larissa

http://www.thesistools.com/web/?id=483120

fenijro_tani

Re: Wil jij optimaler voorbereid zijn op je dressuurproef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:40

Er zijn zat dressuur ruiters onder de 18 hoor.. mag wel een column bij.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:43

Vraag 9 is nu verplicht terwijl ik geen officiële wedstrijden rijd alleen zo nu en dan onderling, bovendien staat er wedsrijd ipv wedstrijd.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:44

Ingevuld, maar... mijn antwoord op 'rijdt u officiele knhs wedstrijden' is nee. maar bij de volgende vragen (bijv. hoe vaak ik oefen voor een wedstrijd, of in welke provincie ik knhs-wedstrijden rij) kan ik niet kiezen voor 'niet van toepassing', wat in mijn geval dus wel van toepassing zou zijn.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:48

Ingevuld. Ik ben erg benieuwd, ik denk dat dit gewoon echt niet gerealiseerd kan worden.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:50

Heb het niet ingevuld na het lezen van de enquête, omdat ik net als Anouska27 denk dat dit niet gerealiseerd kan worden. De KNHS zal dit niet toestaan.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:55

FriesWytske schreef:
Heb het niet ingevuld na het lezen van de enquête, omdat ik net als Anouska27 denk dat dit niet gerealiseerd kan worden. De KNHS zal dit niet toestaan.

Ik denk dat het niet kan omdat ieder paard een ander tempo heeft en je met oefenen nog wel eens een onderdeel over wilt doen. De KNHS heeft toch niets te maken met hoe ruiters/amazones thuis hun proeven oefenen?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:57

Testdrive had toch ook een site geopend, met daarop de KNHS proeven. Deze moest hij er ook weer vanaf halen. Die had precies hetzelfde idee als ts, alleen dan nog niet met gesproken tekst.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:58

FriesWytske schreef:

Er is anders wel een app waar de proeven al getekend zijn, waarom dan niet eentje waar ze voorgelezen worden?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:59

Die heeft dus de KNHS proeven moeten verwijderen, Seline. Hij was daar goed boos over, heb ik hier op bokt gelezen in zijn topic.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 19:00

FriesWytske schreef:
Die heeft dus de KNHS proeven moeten verwijderen, Seline. Hij was daar goed boos over, heb ik hier op bokt gelezen in zijn topic.

Ah, dat wist ik niet. Zonde van alle moeite die hij erin gestopt heeft dan. Selina*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 19:01

Selina schreef:
FriesWytske schreef:

Er is anders wel een app waar de proeven al getekend zijn, waarom dan niet eentje waar ze voorgelezen worden?

Daar is volgens mij ook (nogsteeds) heisa over...

EDIT: FriesWytske is me voor :o
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-10-15 19:02, in het totaal 2 keer bewerkt

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 19:01

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 19:07

FriesWytske schreef:
http://www.proefrijdendressuur.nl/Test

Dat had hij vooraf kunnen weten, als hij overleg met de KNHS had gehad.

Ik heb begrepen dat hij meerdere malen contact heeft gezocht met de KNHS, maar dat die herhaaldelijk niet in contact wilden komen met hem. Ze reageerden gewoon niet.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 19:22

Of het mag of niet, ik zie er geen markt voor.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 08:41

ik zie er wel degelijk markt voor, mits de prijs betaalbaar is.

Wel vooraf overleg met KNHS om de situatie van Testdrive te voorkomen.

Ik snap ook niet waarom de KNHS zo moeilijk doet hoor, dan moeten ze zelf een dergelijke app op de markt brengen. Of ze hebben er wellicht moeite mee dat iemand geld gaat verdienen met door hun ontwikkelde producten. Maar dat doen andere sites ook zoals dressuurproeven.nl die in feite niets anders doet dan doorlinken naar de site van de KNHS.
Soms zou het handig zijn als de KNHS ook een webcare afdeling had of een actief account op bokt om bepaalde dingen uit te leggen.

Let wel dat er 1 april nieuwe proeven komen, ga dus niet investeren in de huidige oude proeven.

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 10:28

Proef 1 x voor laten lezen en zelf opnemen kun je zo vaak oefenen als je wilt Is het ook in het tempo van je eigen paard Oefeningen opnieuw doen ben ik dan ook geen voorstander van Kan je in de proef ook niet dus oplossen Kun je na de proef alsnog zelf de moeilijke lijn oefenen

lpmtops

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-15 22:36

Bedankt, allemaal voor het invullen van de enquête. De gegeven feedback ga ik zeer zeker meenemen in de verdere ontwikkeling van het product!

Groetjes,
Larissa