Ik weet niet of hier al een topic over bestaat maar na wat zoekwerk vond ik toch niet direct een antwoord op mijn vraag...
Ik ben al een tijdje geleden gestopt met intensief te rijden maar had inmiddels wel al 10 jaar rij-ervaring.
Sinds kort heb ik een relatie en mijn vriend heeft helemaal niks met paarden ( is er zelf een beetje bang van) maar zou heel erg graag eens een buitenrit meemaken. ( Het lijkt hem fantastisch om de natuur te verkennen te paard)
Ik vroeg me dus af of er maneges zijn ( liefst in Belgie aangezien we in belgie wonen maar net over de grens met nederland kan ook..) die buitenritten organiseren voor de on-ervaren ruiters ?
De stallen hier in de buurt organiseren enkel buitenritten voor ervaren ruiters of ten minste toch beginnende ruiters maar aangezien mijn vriend echt niks van paarden kent zoek ik toch eerder een meer "toeristische" begeleide wandeling.
Liefst in een mooie omgeving
Alvast bedankt!
. Wij doen het iig niet, verzekeringstechnisch niet te doen, het risico op ongelukken is te groot.
maar dacht dat aan zee of in natuurparken ofzo nog zulke tochten georganiseerd werden?
. Ben wel verbaasd, eigenlijk