ik ben op idee gekomen om zelf spullen te maken van de hoefijzers door de pony en paarden gebruikt zijn heb ik in gevlochten van de paracord wat vind jullie van de paracord hoefijzers ik heb ze ook met naam op gevlochten
Heb je ook al voorbeeldjes gemaakt? Misschien kun je die laten zien in je topics. Dan is het duidelijker wat je bedoelt en is het ook makkelijker te zeggen of ik je ideeën leuk vind.
Heb je ook al nagedacht hoe je je spulletjes wilt verkopen (en hoeveel?)
Yubine
Geplaatst: 19-10-15 19:57
Leuke ideeën! Heb je ook foto's? Ik ben best benieuwd hoe het eruit ziet. Nu kan ik er niet echt een beeld bij maken haha
anneliese
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-15 20:11
anneliese schreef:
ik ben op idee gekomen om zelf spullen te maken van de hoefijzers door de pony en paarden gebruikt zijn heb ik in gevlochten van de paracord wat vind jullie van de paracord hoefijzers ik heb ze ook met naam op gevlochten
anneliese
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-15 17:49
Na overleg binnen het team is besloten om dit topic op slot te zetten want het is niet de bedoeling om dit aan te bieden als dienst. Daarvoor hebben we de http://www.bokt.nl/markt/