Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Hmm, ben bang dat je gelijk hebt...
Wat ik ook heel typisch vind is dat de paarden die ik heb gezien hun achterhand niet gewoon invouwen boven de hindernis, maar op het hoogste punt de achterbenen gestrekt omhoog naar achteren slaan om extra zeker te zijn dat ze met de achterkant niet raken.
Het is misschien erg om, maar misschien kun je een goed aangeschreven stal/ruiter daar in de buurt mailen en vragen of zij er meer van weten/iets hebben gezien/desnoods filmpjes/foto's kunnen maken om bewijs te hebben?
Ketly schreef:Persoonlijk vind ik dat je er een heel punt van maakt. Eerst al in het topic, nu in je eigen topic. Natuurlijk is het fout als dit wel gebeurd, maar met een vermoeden kom je niet ver. Het gebeurd zoveel in de paardenwereld, er is geen beginnen aan om dit op te lossen. Laat hiermee wel duidelijk zijn dat ik het NIET goedpraat, maar dat ik denk dat het onbegonnen werk is. Hoe moeilijk het ook is, persoonlijk zou ik het loslaten.
Lotus83 schreef:Ketly schreef:Persoonlijk vind ik dat je er een heel punt van maakt. Eerst al in het topic, nu in je eigen topic. Natuurlijk is het fout als dit wel gebeurd, maar met een vermoeden kom je niet ver. Het gebeurd zoveel in de paardenwereld, er is geen beginnen aan om dit op te lossen. Laat hiermee wel duidelijk zijn dat ik het NIET goedpraat, maar dat ik denk dat het onbegonnen werk is. Hoe moeilijk het ook is, persoonlijk zou ik het loslaten.
En als iedereen daar zo over denkt gebeurt er nooit iets.
Jolien, ik vind het super dat je er iets mee wilt doen, hoop dat je er iets mee kan.
BMHP schreef:ik heb een probleem dat je dit zo op een forum plaatst zonder meer bewijs en onderzoek.
Als je gelijk hebt, is het denk ik beter om zaken rustig uit te zoeken, het liefst met mensen ter plaatse die de regels en de omstandigheden kennen.
Je melding in GB is OK, onze mening vragen met deze gegevens is vind ik niet OK.
Als je geen gelijk hebt breng je deze mensen nodeloos in een slecht daglicht.