Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
xx_Lyzet schreef:Ik had de limoges super fijne laarzen voor 119 euro... na 6 jaar zijn ze echt versleten en voor mn voetprobleem over gestapt op ariats!
Zizipicoleo schreef:xx_Lyzet schreef:Ik had de limoges super fijne laarzen voor 119 euro... na 6 jaar zijn ze echt versleten en voor mn voetprobleem over gestapt op ariats!
Nou, ik had deze (http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _5261.html) zelfs nog in de aanbieding à 100,- weten te bemachtigen... Vond ze erg mooi en was er blij mee, maar nu na nog geen half jaar (!) zijn ze al kapot... als in: de rits laat los van de laars met als resultaat een gat onderin waar lekker allemaal zand door naar binnenkomt![]()
Ik ga ze proberen te laten maken bij de schoenmaker, maar vind dit eigenlijk niet kunnen! Zelfs als 100,- goedkoop is voor een rijlaars, dit is gewoon ondegelijk gemaakt. Zeker vergeleken met mijn goedkopere, normale leren laarzen waar ik al jaren mee doe en die ik intensiever heb gebruikt dan die rijlaarzen.