[PG] Kasper, kwpner

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kasper1994

[PG] Kasper, kwpner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-15 19:41

Hoi,
Ik ben opzoek naar mijn eerste eigen paard die ik gok ik zo ongeveer 4 a 5 jaar heb verkocht, eigenlijk was het meer een keuze van mijn ouders om hem weg te doen.
Ik wil graag weten hoe het met hem gaat en of hij nog steeds bij dezelfde eigenaars zijn die hem hebben gekocht.
Ik zou proberen om zoveel informatie over hem en over de eigenaren te vertellen als ik nog weet in de hoop dat iemand hem herkent.

Zijn naam is Kasper een kwpner, van toen die verkocht werd tussen de 17 en de 20 jaar,
Ik weet niet meer precies wat zijn stokmaat was maar als het goed is zat hij tegen een E-pony aan, hij had wel een rare bouw.
Een moeder en een dochter van haar kwamen naar hem kijken, als dit het paard was wat ze zochten zou dit een verjaardags cadeau zijn voor hun dochter die toen volgens mij 14 of 15 zou worden.
De moeder heet als ik het me nog goed herinnert Maria en woont in Oss. Ze zijn geloof ik maar weinig geweest tot ze besloten om hem te kopen.
Kasper had rotstraal en had een bandblessure gehad waardoor er niet meer actief gereden mee mocht horen, dit is als het goed is allemaal vertelt door mijn vader.

Ik heb ook nog een oude rij foto van hem ergens, als jullie die ook willen zien voor wat meer duidelijkheid hoe die er helemaal uitzag moet je dat even melden.
Dit is voor nu ook het enigste wat ik me kan herinneren, als me nog iets te boven schiet zal ik dat erbij zetten.

Update: Ik herinnerde me net dat hij waarschijnlijk tussen 1990 en 1992 geboren is.
Afbeelding