Spooks Francis Bodywarmer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

goriginal

Spooks Francis Bodywarmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-15 17:41

Hallo,

Mijn oog was gevallen op deze bodywarmer. Nu vroeg ik mij af hoe hij qua borsten valt? Heb zelf een wedstrijdjasje van Spooks en heb hier maat M in, omdat mijn borsten niet in de S pasten. Nu valt hij voor de rest wel ruim en had S voor de rest beter gepast. Geldt dit ook voor deze bodywarmer? Heb een bodywarmer namelijk zo 'klein' mogelijk, anders lijk je er zo'n sneeuwpop in haha.

Link naar de bodywarmer:

http://www.horze.nl/all-season-bodywarm ... l?color=DB

Mvg,

Suziiiie

Re: Spooks Francis Bodywarmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 23:10

Geen ervaring met het merk, maar op de foto ziet hij er wel erg klein uit.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:45

Spooks valt over het algemeen niet erg ruim inderdaad, ik heb normaal M/38 en van Spooks 2 vesten in L die echt mooi aangesloten zitten. De bodywarmer heb ik zelf niet dus daar durf ik niks over te zeggen.

Kan je niet ergens gaan passen waar ze Spooks verkopen?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:47

Toevoeging; er staat wel bij de beschrijving dat het model maat S draagt

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 22:02

Jaaaaa ik heb de Snoopy eergisteren binnen gekregen(http://www.ej.nl/ruiter/kleding-accesso ... _6761.html) samen met de Jule. Beiden maat M, omdat ik ook inderdaad wil dat ze strak zitten. Mijn boobs passen sowieso no way in een S, die hebben eerder een L nodig, en hier passen die van mij zelfs in :D. Pasvorm taille is ook top, dus ik ben er erg blij mee!

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 18:25

Een tijdje geleden heb ik bij Spooks zelf in Duitsland de bodywarmer Double vest jule besteld. Bij mij is inderdaad ook het probleem dat het bij mijn borsten vaak te klein is.

De bodywarmer is maat M en bij de borst zit hij goed alleen bij mijn middel is hij vrij ruim. Het classic wedstrijdjasje heb ik ook maat M en die vind ik aan de kleine kant :P

Passen lijkt me dus inderdaad een aanrader!