Ik heb nu nog stalschoenen met chaps, maar leren laarzen lijken me erg fijn om te rijden.
Waar zijn ze goedkoop te krijgen, en is het wel nodig als je voorlopig eens per week rijdt?
lijkt me namelijk fijn rijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lijkt me namelijk fijn rijden
120 voor kindermaat, 150 voor volwassenen. (Ongeveer) xniieeenke schreef:Selina schreef:Mondoni van Divoza is goedkoop120 voor kindermaat, 150 voor volwassenen. (Ongeveer)
Oh chips dan denk ik dat leren rijlaarzen pas wat voor me zijn als ik een eigen paard / leasepaard heb waar ik elke dag flink was mee doe![]()
hebben het niet heel breed
Selina schreef:xniieeenke schreef:Oh chips dan denk ik dat leren rijlaarzen pas wat voor me zijn als ik een eigen paard / leasepaard heb waar ik elke dag flink was mee doe![]()
hebben het niet heel breed
Ja dat is wel het goedkoopste wat er is volgens mij. Leer is nu eenmaal duur.
UhNee schreef:Groei je nog? Zo ja, dan zou ik niet aan leren laarzen beginnen. Je hebt ook hele fijne kunstoffen!

WingsToFly schreef:Je kunt ook voor kunstleer gaan. Dat is goedkoper dan echt leer, maar minder zweterig dan rubber.
xniieeenke schreef:Helleuw![]()
Ik heb nu nog stalschoenen met chaps, maar leren laarzen lijken me erg fijn om te rijden.
Waar zijn ze goedkoop te krijgen, en is het wel nodig als je voorlopig eens per week rijdt?lijkt me namelijk fijn rijden