Paarden huren

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ndapd

Paarden huren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 11:00

Hallo iedereen,

Ik zoek een manege/pension/boerderij waar ik twee paarden kan huren om een buitentocht te maken of om gewoon in de buiten/binnen bak te rijden (maar het liefst een buitenrit) Het liefst in omstreken van Vlaardingen, Schiedam , Maassluis, Maasland of Rotterdam . Ik wil binnenkort een keer met mijn vriend paard gaan rijden (zelf ben ik ervaren en heb ook 2 paarden gehad , hij wat minder maar heeft wel al vaker paard gereden)

Ook is het belangrijk dat het zonder begeleiding is

Weet iemand hier misschien een plek waar ik voor 1 a 2 uurtjes twee paarden kan huren ?

Alvast bedankt!

Als iemand een manege ofzo iets weet waar ik gewoon een uurtje in de binnenba of buitenbak zou kunnen rijden zou ook fijn zijn !

pien_2010

Re: Paarden huren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:01

Ndapd schreef:
Hallo iedereen,

Ik zoek een manege/pension/boerderij waar ik een paard kan huren om een buitentocht te maken of om gewoon in de buiten/binnen bak te rijden (maar het liefst een buitenrit) Het liefst in omstreken van Vlaardingen, Schiedam , Maassluis, Maasland of Rotterdam . Ik wil binnenkort een keer met mijn vriend paard gaan rijden (zelf ben ik ervaren en heb ook 2 paarden gehad , hij wat minder maar heeft wel al vaker paard gereden)

Ook is het belangrijk dat het zonder begeleiding is

Weet iemand hier misschien een plek waar ik voor 1 a 2 uurtjes twee paarden kan huren ?

Alvast bedankt!

is je topic dat je 23 september hebt aangemaakt en ook al reacties in het gekregen. Dubbeltopics zijn op Bokt niet toegestaan daarom ga ik dit topic sluiten daar je hier nog geen reactie hebt.