Ik heb tijdens de zomer, zoals veel van ons, de dekens binnen gedaan bij een paarden(deken)wasserette. Daarbij zat mijn regendeken bij, ik heb hem vorig jaar in november gekocht en hij is ongeveer 4 maand in gebruik geweest alvorns weggestoken te worden.
Nu zijn ze gewassen, en leg ik hem van de week op, en na een aantal buien dat dag kom ik weer op stal aan tot een kletsnatte paard met een nog natter deken aan...
Contact opgenomen met waserette of er misschien een vergissing gebeurt is met mijn deken, en dat deken niet waterdicht gemaakt is.....ze kwamen af met 'ja maar.... Oude dekens pakken soms de product niet' en dat is heel mooi maar dit is de eerste x dat dit deken gewassen wordt. Ze bieden mij geen oplossing aan behalve '1 euro tegoed bij de volgende keer dat ik mijn dekens binnenbreng'.
Maar ik zit helaas nu met een deken dat niet waterdicht is, ben ik beginnen opzoeken dat eens een deken verkeerd gewassen is, hij niet meer waterdicht te maken is met product, enkel met de outdoorspray. (waar ik geen voorstanders van ben aangezien het deken dan niet kan ademen).
Heeft iemand ervaring met een deken terug waterdicht te maken met product, op een deken dat verkeerd gewassen is? Ik zou graag weten voor ik geld weer verspil met hem naar een andere wasservice te brengen.
Alvast bedankt!