Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
kiki1976 schreef:Vrachtwagen hier alleen met chauffeur tegen gekomen. En ik moet zeggen daar schrok ik wel van de rit.
15 km heen en 15 km terug was al € 60,- En dat zou max 2 uurtjes in beslag nemen.
ikke schreef:Gezien de prijs is die auto een bestelbus op grijs kenteken, eventueel met dubbele cabine; iets anders kan niet uit. Vrije km zou ik beperken.
Ik mis iets: vrachtwagen op C-rijbewijs met minimaal 4 ton laadvermogen.
Die 2-paards gebakjes op B-rijbewijs zijn te licht. Laat die ellende aan anderen over.
daffie1986 schreef:ikke schreef:Gezien de prijs is die auto een bestelbus op grijs kenteken, eventueel met dubbele cabine; iets anders kan niet uit. Vrije km zou ik beperken.
Ik mis iets: vrachtwagen op C-rijbewijs met minimaal 4 ton laadvermogen.
Die 2-paards gebakjes op B-rijbewijs zijn te licht. Laat die ellende aan anderen over.
Ik heb voor auto even gauw gekeken wat er gevraagd wordt voor huur auto's dus die prijs is een schatting.
Hihi, die van de 2-paards vrachtwagen op B-rijbewijs had ik al een beetje aan zien komen uit jouw hoek. deel je mening volledig daarin maar er is gewoon zoveel vraag naar dus vandaar dat ik m er tussen heb staan. Maar die link die jij er tussen hebt staan, gaat dat een beetje makkelijk zoiets laten verbouwen voor paardenvervoer vanuit wettelijk oogpunt? De BE truck+oplegger heb ik inderdaad ook aan zitten denken (dat is toch dezelfde als deze: http://www.be-combi.nl ) maar dan kom je al gauw aan zelf besturen want die mag toch niet meer met het nieuwe E-rijbewijs? Dat is ingevoerd toen wij weggingen uit nederland dus weet daar niet heel veel over, behalve dat ik met mijn oude E wel zo'n ding mag besturen. Dankjewel voor je reactie want hier kan ik wel wat mee.