Ik ben me (nog steeds) aan het orienteren op een tweepaardtrailer van ifor williams. Is er iemand die me kan vertellen of de middenpaal in de trailer, waar het scharnierbare tussenschot aan bevestigd is er ook uit kan? Zodat je een helemaal lege trailer overhoudt...
kan er uit,maar is niet handig op de manier waarop.
zo enkele maanden terug een paard gehad die gevallen was en vast lag,met de stang tussen haar okel en buik. die stang moet je bijna helemaal plat gaan leggen voor je die eruit kan heffen,maar aan de ene kant zaten haar benen in de weg,aan de andere kant haar buik.... we hebben behoorlijke toeren(en een hoop zweet) moeten uithalen om die stang eruit te krijgen,dus ze kan eruit,maar ik vind de manier waarop niet de meest ideale.
Karreman
Geplaatst: 23-09-15 20:41
Je bedoelt nu te zeggen dat er geen "panieksluiting" op zit. Dat klopt, maar in een gewone situatie is het een kwestie van de splitpen uit de bout van de dakbevestiging halen. Bij de vloer staat ie gewoon in een gleuf,( sorry 1 foto was ook wel genoeg)
Emma2
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-15 07:47
Bedankt voor de informatie Hebben jullie een nieuw model? hB506/511?
En op de foto lijkt het alsof er geen rubberen bodem in je trailer ligt, moet die er eerst uit voordat je de middenpaal eruit kan halen?