[EG] Schimmel bonte pony Floris, Help

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

racinggirl

[EG] Schimmel bonte pony Floris, Help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 19:04

Hoi,

Ik heb een pony gekocht bij stoeterij Ben Coolen.

Ik wil heel graag meer te weten komen over hem, wie kent deze pony?

Hij heet op zijn paspoort Floris
Geboren op paspoort 1-1-2006
Fokker staat alleen H.E. Wijnands-Rijksen

Op die naam kan ik niks vinden -O-

Wie kent deze pony??
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 23-09-15 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

keona

Re: Schimmel bonte pony Floris, Help

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 19:23

Vaak als de geboorte datum 1-1 is weten ze de juiste datum niet en word deze genomen.waarom vraag je ben coolen niet als je hem daar kocht

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 19:35

keona schreef:
Vaak als de geboorte datum 1-1 is weten ze de juiste datum niet en word deze genomen.waarom vraag je ben coolen niet als je hem daar kocht

Dat heb ik gedaan maar die wist het ook niet meer dus vandaar

Gaby

Re: Schimmel bonte pony Floris, Help

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:02

Is het misschien een idee om een topic te openen met als titel ' [EG] fokker H.E. Wijnands-Rijksen gezocht'?

Of in ieder geval de titel wat uitbreiden? De titel is nu onduidelijk, maar als je iets schrijft van ' [EG] informatie gezocht over mijn schimmelbonte pony Floris' - dan word duidelijk dat je de pony al hebt, maar dat je op zoek bent naar info, niet naar de pony zelf.
Hoe groot is je pony? Je kunt ook stokmaat/type-maat zoals D-pony in de titel verwerken, geeft meer informatie.

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 20:10

Gaby schreef:
Is het misschien een idee om een topic te openen met als titel ' [EG] fokker H.E. Wijnands-Rijksen gezocht'?

Of in ieder geval de titel wat uitbreiden? De titel is nu onduidelijk, maar als je iets schrijft van ' [EG] informatie gezocht over mijn schimmelbonte pony Floris' - dan word duidelijk dat je de pony al hebt, maar dat je op zoek bent naar info, niet naar de pony zelf.
Hoe groot is je pony? Je kunt ook stokmaat/type-maat zoals D-pony in de titel verwerken, geeft meer informatie.

De pony is gemeten op 1.42 dus een D en het is een kruising Welsh met ?