Buitenrit gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ndapd

Buitenrit gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 18:00

Hallo iedereen,

Ik zoek een manege/pension/boerderij waar ik een paard kan huren om een buitentocht te maken of om gewoon in de buiten/binnen bak te rijden (maar het liefst een buitenrit) Het liefst in omstreken van Vlaardingen, Schiedam , Maassluis, Maasland of Rotterdam . Ik wil binnenkort een keer met mijn vriend paard gaan rijden (zelf ben ik ervaren en heb ook 2 paarden gehad , hij wat minder maar heeft wel al vaker paard gereden)

Ook is het belangrijk dat het zonder begeleiding is

Weet iemand hier misschien een plek waar ik voor 1 a 2 uurtjes twee paarden kan huren ?

Alvast bedankt!

Vero

Re: Buitenrit gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:05

wel al vaker, hoevaak is dat? hoe hoog ligt zn niveau? aan een beginner zal ik nooit een paard uitlenen ookal ben jij goed, je weet het nooit

Charlottemv

Re: Buitenrit gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:08

Ga is kijken naar de tinkerboerderij. Die organiseren echt hele leuke en gezellige ritten en de eigenaresse begeleid het allemaal en ze is ook super leuk. Hele brave paarden dus je vriend kan zo mee. Echt aan te raden ook al houd ik helemaal niet van tinkers, ik zou met een onervaren ruiter zo terug gaan voor de gezelligheid.

Ndapd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 11:59

Dankje , alleen vind ik Uden een beetje ver weg haha

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:14

Waarom wil je persee zonder begeleiding? Je bent zelf 15 volgens je profiel... Ik zou nooit 2 paarden meegeven aan een meissie van 15 + nog een beginner.
Dat moet je ook niet willen. Stel dat er wat gebeurd...
Stal de Shire organiseert ook strandritten. http://Www.de-shire.nl

Diana1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:41

Ik zou wel met begeleiding gaan! Zeker omdat je de omgeving waarschijnlijk niet goed kent. Misschien naar Renesse gaan? Daar doen ze leuke strandritten. Zou denk ik wel kijken of je vriend van te voren niet ergens een paar rijlessen kan krijgen.