[EG] Ik zoek de eigenaar VIANNE (02.09698) sportnaam Vienna

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MimiHartje

[EG] Ik zoek de eigenaar VIANNE (02.09698) sportnaam Vienna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 21:32

Hallo allemaal!

Ik ben opzoek naar de eigenaar van mijn merrie haar moeder (Vianne). Ik ben erg benieuwd hoe zij er uit ziet aangezien mijn merrie niet op haar vader lijkt. Ik weet dat Vianne L1 loopt en dat ze als startnaam Vienna heet. Ze is bruin en haar stokmaat is rond de 1.64. Het lijkt me leuk om foto's van haar te zien! Aangezien ik er echt niet achter kan komen wie de huidige eigenaar van haar nu is leek het me een goed idee om het hier aan jullie te vragen en hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen! De moeder van Vianne is Janneke (NRA 95093495) en haar vader is Paddox (97.02917)
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 22-09-15 06:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:48

Staat de naam van de fokker van uw paard in het paspoort? Deze is logische wijze een eigenaar van je de moeder van je merrie geweest. Misschien daar beginnen?

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:00

Weet niet of het over dezelfde merrie gaat maar in 2013 is er een Marktplaats advertentie geweest, is ook op FB pagina ' De Paardendierenboet' vermeld en Eileen de Waard geeft daarvoor dank u gemeld.

MimiHartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 11:13

Peterina schreef:
Staat de naam van de fokker van uw paard in het paspoort? Deze is logische wijze een eigenaar van je de moeder van je merrie geweest. Misschien daar beginnen?

Ik heb al gebeld en geïnformeerd bij de fokker maar die heeft de merrie al een paar jaar terug doorverkocht en weet niet meer waar naartoe helaas...

MimiHartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 11:33

Peterina schreef:
Weet niet of het over dezelfde merrie gaat maar in 2013 is er een Marktplaats advertentie geweest, is ook op FB pagina ' De Paardendierenboet' vermeld en Eileen de Waard geeft daarvoor dank u gemeld.

Kunt u mij misschien uitleggen wat u hiermee bedoelt? Ik snap niet wat u bedoelt, sorry..

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 19:24

Als je googled dan kom je een advertentie tegen die in 2013 op Marktplaats stond ivm verkoop van deze merrie.
Het is ook geplaatst op het Facebook (FB) pagina 'De Paardendierenboet'.
Een dame genaamd 'Eileen de Waard' heeft de administrator van het pagina bedankt voor het plaatsen van de advertentie.

Duuusss ... neem is contact op met die dame ... of rechtsstreeks op FB ... of via 'De Paardendierenboet' FB pagina als reactie op haar reactie.

MimiHartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 10:52

Peterina schreef:
Als je googled dan kom je een advertentie tegen die in 2013 op Marktplaats stond ivm verkoop van deze merrie.
Het is ook geplaatst op het Facebook (FB) pagina 'De Paardendierenboet'.
Een dame genaamd 'Eileen de Waard' heeft de administrator van het pagina bedankt voor het plaatsen van de advertentie.

Duuusss ... neem is contact op met die dame ... of rechtsstreeks op FB ... of via 'De Paardendierenboet' FB pagina als reactie op haar reactie.

Dank u wel voor deze info! Ik heb haar een fbbericht gestuurd. Zou u mij een link kunnen geven van die advertenties zowel op mp als op fb? Ik kan ze namelijk nergens vinden op google...

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:37

extasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 12:30

Die advertentie heeft inderdaad op mijn fb pagina gestaan.
Vienna stond op de stal waar ik ook met mijn paard stond.
Heb je haar on der tussen al gevonden? Ik weet wie haar vorige eigenaar is in iedergeval.

MimiHartje

Re: [EG] Ik zoek de eigenaar VIANNE (02.09698) sportnaam Vienna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 21:21

Ik heb de oude eigenaar gevonden en de eigenaar van nu ook. Helaas reageert of ziet ze mijn berichtjes niet op fb en de oude eigenaresse heeft ook geen nummers verder helaas... Bedankt nog voor het reageren!

MimiHartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 21:30

Waar stond Vianne eerst op stal? Vind het namelijk erg grappig dat de oude eigenaresse precies woont waar ik woon en ik de merrie dus misschien wel misgelopen of ooit gezien heb :p Of ze heeft ergens anders verder op stal gestaan, dat zou ook kunnen.

extasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:39

MimiHartje schreef:
Waar stond Vianne eerst op stal? Vind het namelijk erg grappig dat de oude eigenaresse precies woont waar ik woon en ik de merrie dus misschien wel misgelopen of ooit gezien heb :p Of ze heeft ergens anders verder op stal gestaan, dat zou ook kunnen.

In oudesluis op stal fleur

MimiHartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 15:47

De merrie waarvan ik dacht dat het haar moeder was is niet de moeder van mijn merrie! We zijn nog steeds opzoek naar de eigenaar van Vianne (02.09698) en startnaam Vienna. Zou het erg leuk vinden om de moeder van mijn merrie te kunnen zien!