Is er vraag naar het volgende:
- stickers voor op een trailer/auto/zadelkast/e.d. met daarop de naam van je paard of stal in elk gewenst formaat en kleur.
- stickers voor een op trailer/auto/zadelkast e.d. van een bepaald ras of type paard (bvb western, dressuur), wel in één kleur.
Ook iets als deze afbeelding is mogelijk: http://horsetrailerdesign.nl/wp-content ... s/amor.jpg
Tot een maximale hoogte óf breedte van 60 cm aan één zijde. Andere zijde kan zo breed of lang als gewenst.
En ook niet onbelangrijk: wat zou je daarvoor willen betalen?
De kwaliteit van de stickers is geschikt voor buiten gebruik.
Mijn vriend wil namelijk een bedrijfje starten en o.a. dit aan gaan bieden. En toen dacht ik, wie weet is daar ook wel een markt voor bij de paarden mensen en waar kun je dat beter peilen dan op Bokt?
Ik weet dat er meerdere aanbieders zijn van trailerstickers, maar deze zijn vaak nogal prijzig van wat ik zag en er is geen optie om zelf een afbeelding te kiezen. Er is een beperktere keuze uit afbeeldingen die op de website staan.
Dat zou in ons geval niet zo zijn, je hebt dan ook de mogelijkheid om zelf een afbeelding op te zoeken en die als sticker te laten maken.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties