Wie heeft er al ervaring met de nieuwe Rambo Dry Rug Cooler? Ik twijfel tussen de gewone fleece deken van rambo (newmarket) en deze. Voordeel vind ik dat de Cooler een hals heeft.
Droogt deze echt zo snel? Geschikt voor de winter?
Interessante deken! Heb nog een nieuwe met hals nodig en ben fan van de new market deken, en heb ook de Duo met liners. Denk alleen niet dat er al veel ervaringen over zijn, ik ga hem zeker bestellen als paardje geschoren wordt.
Ik zie dat dit mooie deken bij Divoza alleen de maten M en L verkoopt. Weet iemand toevallig met welke dekebmaten deze te vergelijken zijn? Ik wil hem graag bestellen maar twijfel ontzetten qua maat...
Dan ga ik het toch maar gokken op een L deken. Mijn puppy (3jaar) heeft in zijn rambo regendeken maat 6'6 (198) maar ben altijd een beetje bang dat hij 'verzuipt' in zijn dekens
MoniekV
Geplaatst: 22-09-15 14:28
Ik vind het eigenlijk best wel een lelijke deken , zeker in vergelijking met de andere zweetdekens van Rambo..
S – staat gelijk aan dekenmaat 168 (5’6) en 175 (5 ‘9) M - staat gelijk aan dekenmaat 183 (6’0), 191 (6’3) en 198 (6’6) L – staat gelijk aan dekenmaat 206 (6’9), 160 (7’0) en 165 (7’3)
Mijn paard varieert in dekenmaat tussen 175 en 185 maar heb hier toch de M besteld. Een zweetdeken heb ik liever wat ruimer dan te klein. Ik ben benieuwd.
Wel, mijn M past goed maar had toch zeker niet kleiner moeten zijn. Al had een L wel te groot geweest. Net zoals Yvank hier al zei. Bij een dekenmaat van 198 zeker geen M nemen.