[PG] Gezocht Beau (Bailey) vosmerrie, Vancouver x Jasper

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DameBailey

[PG] Gezocht Beau (Bailey) vosmerrie, Vancouver x Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-15 17:32

Wij zijn op zoek naar onze vorige paardje Beau (volgens haar paspoort); wij noemden haar Bailey. We denken echter dat ze nu weer als Beau door het leven gaat. We hebben haar vorig jaar juni 2015 in goed vertrouwen verkocht aan onze toenmalige bijrijdster. Om onbekende redenen heeft zij haar ineens verkocht. we weten dat zij toen vanaf Muiderberg richting een eventing handelstal in Teuge (bij Apeldoorn) is gegaan. Ze is vanuit daar via een andere handelrelatie verder naar Oost-Nederland verkocht, maar onduidelijk is aan wie. Het zou gaan om een moeder met twee dochtertjes, woonachtig net aan of wellicht zelfs net over de Duitse grens. Dit heeft plaatsgevonden in de periode februari 2015.
Mijn dochter heeft hier heel veel verdriet van, nog steeds. We hebben zelf handelsstallen afgebeld etc. maar we komen niet ver(der). We hebben via fb oproepen geplaatst... nog niets op gehoord. Ik had al eerder een oproep op Bokt geplaatst maar helaas is het verkeerde deel, dus nu een nieuwe poging. Want we waren zo erg aan haar gehecht en we willen gewoon heel graag weten of het haar goed gaat. Ze heeft ook bepaalde dingen die je zo belangrijk vindt als eigenaar om door te geven aan de volgende eigenaar. Zoals: niet op stro zetten want ze heeft heel snel ast van koliek, en dan ook wel heftog meteen... we maken ons dus ook bijna dagelijks nog wel wat zorgen om bijvoorbeeld dat soort dingen.

Gegevens:
Beau - KWPN stamboek - stokmaat 1.56/1.57 m
Geboortedatum 24-3-2006
Afstamming: Vancouver x Jasper (dus van beide vaderlijnen springgefokt)
stamboeknummer: 06.01246
kleur: vos
uitgebracht in wedstrijden bij de paarden.
Laatst uitgebrachte niveau: springen L; dressuur L1

Ik hoop maar dat iemand haar herkent en ons een stapje dichterbij kan brengen.

Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/ErHEwC.jpg
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 19-09-15 16:33, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en één foto in link zodat topic voldoet aan regels en richtlijnen OV

femmiel

Re: [PG] Gezocht Beau (Bailey) vosmerrie, Vancouver x Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 11:40

Ik heb je even een PB gestuurd, dit is namelijk 100% zeker mijn Beau :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 11:45

Wat fijn dat jullie elkaar gevonden hebben! Femmie is het voor jou ook fijn de achtergrond te leren kennen?

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 12:08

F_Orumster schreef:
Wat fijn dat jullie elkaar gevonden hebben! Femmie is het voor jou ook fijn de achtergrond te leren kennen?

Ja absoluut! Waar ik haar gekocht heb is het erg snel en onduidelijk gegaan terwijl het echt een ontzettend lief paard is. Erg fijn dat ik nu wat meer achtergrond informatie kan ontvangen ook omdat ze toch geregeld doorverkocht is het afgelopen jaar. :)

DameBailey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 16:31

Super!!! Het is echt onze Bailey/Beau! kontakt is gelegd inmiddels en wij zijn erg blij dat Femke ons gevonden heeft!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 19:12

DameBailey schreef:
Super!!! Het is echt onze Bailey/Beau! kontakt is gelegd inmiddels en wij zijn erg blij dat Femke ons gevonden heeft!

Daarom hier een slotje voor het overzicht. Proficiat *D