Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
TinkerTreas schreef:Bedankt voor je reactie. Ik heb 1x in de week les, dus daar wordt aan gewerkt. Dus jij raadt aan om voorlopig helemaal niet naar buiten te gaan? Dat was mijn idee ook, maar mijn bijrijdster heeft geen angst dus die had al bedacht om volgende week met iemand samen naar buiten te gaan en de week erna weer alleen. Dat leek me al niet zo'n goed plan.
Wat zijn goede oefeningen om aan de hand in de bak te doen?
Aan wat voor hulpteugel zou ik dan moeten denken? Ik hou eigenlijk niet zo van hulpteugels, maar misschien helpt zoiets mij om er weer wat zekerder op te gaan zitten. Ik zat zelf ook aan eventueel een ander bitje te denken voor buiten.
Ik zal sowieso de tijd nemen voor haar. Ze zal ook helemaal niet gewend zijn om alleen naar buiten te gaan, aangezien ze van een manege vandaan komt.
TinkerTreas schreef:Ik vind het erg lastig wat ik met dit gedrag moet. Aan de hand heeft ze nergens respect voor lijkt wel. Halster, touwhalster en vandaag hoofdstel is ze doorheen gerend.