Groot Ruiteronderzoek

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HippoLogic

Groot Ruiteronderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 23:49

Wie heeft nog meer de moeite genomen deze in te vullen?
Tegen het einde ben ik gekapt hoor en besloot hem niet te versturen. Waarom in Godsnaam willen weten op welke politieke partij ik stem? En meer van die totaal ONRELEVANTE maar wel enorm persoonlijke vragen.

Ik heb hem weggeklikt. Zonde van je tijd! Pff moest het even kwijt wat een belachelijke enquete vragen zeg! Nouja typisch KNHS zullen we dan maar weer denken. }>

Zo ben ik dat ook ff kwijt.

Muronia

Re: Groot Ruiteronderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 23:51

Ik heb hem vanavond ingevuld. Ik begreep ook niet echt de noodzaak waarom men wil weten bij welke bank ik bankier of op welke politieke partij ik stem, maar het zal wel ergens goed voor zijn... En als ze die vette geldprijs willen storten weten ze in ieder geval bij welke bank ze moeten zijn ;). Ik vond het, afgezien van dat, wel een leuke enquete.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 23:51

Ik heb bij al die politiek/bank vragen andere ingetipt, ze moeten echt mijn politieke keuze niet weten.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 23:55

welke vorm van paardensport doe ik het meest; en dan wordt bitloos rijden gezien als vorm?!

Ik rijd altijd bitloos... Maar ik rijd vooral trec... en ik train western (overig, uhh niet reining bedoelen ze dan...)
Rare vraag...

Ook de wedstrijden, compleet gericht op de dressuurruiter...

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 00:32

Oja de bank waar je bankiert en hoeveel geld je verdient. Ook je precieze leeftijd (geen categorien) doen mij vermoeden dat je gegevens lekker worden doorverkocht. Tja ik weet ineens wel waar die geld prijs van betaald wordt. ~~}>

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 00:37

Ik had 'm ook ingevuld, maar idd, al die persoonlijke dingen die ze van je willen weten. >;) Heb net als Seltje wat anders ingevuld bij de politieke en bankvragen, maar ook m'n gegevens niet ingevuld. :evaw:

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 00:43

Ah ik ben niet de enige dus die het rare vragen vond.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 05:48

Ik dus ook niet. Ik heb hem dus niet opgestuurd. Zonde van mijn tijd, dat wel. Maar liever geen "kans op prijs". _O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 06:41