Welk kleur wedstrijdshirt bij zomerse dagen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jooliieen

Welk kleur wedstrijdshirt bij zomerse dagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 16:32

Hoi,
Ik ben op zoek naar een nieuw wedstrijdshirt voor de zomerse dagen als je zonder jasje mag starten :)
Donkerblauwe heb ik al besteld, maar zou ik er dan een roze of lichtblauwe bij doen? Ik kan echt niet kiezen :P Wat hebben jullie en wat vinden jullie het mooist?
Ik heb een bruin paard.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 05:32

Ik weet niet of je dressuur rijdt of springt, voor de dressuur zou ik er een witte bij nemen. Dan ben je in de mogelijkheid om zonder plastron te starten, wat ook erg fijn is als het warm is. Dressuur starten zonder jasje mag zo zelden, ik start best fanatiek en als het iedere zomer 2x mag, is het echt al veel.
De springers starten wel veel vaker in zomertenue, in dat geval zou ik kiezen voor een mooie stof waarin het niet al te veel opvalt als je erg zweet. Maar dan vind ik donkerblauw of eventueel donkerroze het mooist dus dan heb je niet veel aan mij :D

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 05:40

Haha ik spring voornamelijk, af en toe een B dressuurproefje. Ik heb deze zomer 5x in zomertenue mogen starten :) maar dressuur start ik altijd al zonder plastron ;)

Zeepsop

Re: Welk kleur wedstrijdshirt bij zomerse dagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 06:14

Ik vind voor dressuur een wit shirt het mooiste staan. Die heb ik dus zelf ook. (Plus, ik haat plastrons :') )

En anders vind ik donkerblauw het mooist.

Nibbit

Re: Welk kleur wedstrijdshirt bij zomerse dagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 06:31

Met een gekleurd shirt mag je ook zonder plastron :j
Ik vind blauw het mooist