Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Amanda schreef:Je zou eens bij Bergwerff speciaalbouw kunnen informeren. Hij maakt wel vaker aanpassingen aan trailers en aanhangers en heeft waarschijnlijk wel een idee hoe dit aan te pakken. Hij zit in Maasdijk.
Kan zo zijn website niet vinden, maar telefoonnummer is wel via google te vinden.
_Zoe schreef:Kun je niet deze trailer verkopen en dan een een paard kopen?
Gloa schreef:Je kan er eventueel een tussenschot in laten zetten. Ik heb een 1,5 waar een schot in het midden zat zodat je 2 pony's kon vervoeren maar een kennis heeft een 1,5 waarbij het schot op 2/3 1/3 staat zodat haar brede pony en shetlander er tegelijk op kunnen.
Plukje schreef:Gloa schreef:Je kan er eventueel een tussenschot in laten zetten. Ik heb een 1,5 waar een schot in het midden zat zodat je 2 pony's kon vervoeren maar een kennis heeft een 1,5 waarbij het schot op 2/3 1/3 staat zodat haar brede pony en shetlander er tegelijk op kunnen.
Is dat wel goed voor het evenwicht? Ik wilde liever mijn paard in het midden houden, omdat ik dacht dat dat nodig was voor het rijcomfort.